چه خبره اینجا
اخبار-عمومی-تفریحی

ادامه مطلب آن در(((http://www.persianv.com/fun/view/014676.php)))




تاریخ: جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

ادامه مطلب آن در(((http://www.persianv.com/view/182372.php)))




تاریخ: جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

ادامه مطلب آن در(((http://www.persianv.com/pic/view/003432.php)))




تاریخ: جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

ادامه مطلب آن در(((http://www.persianv.com/pic/view/003453.php)))




تاریخ: جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

ادامه مطلب آن در(((http://www.persianv.com/pic/view/003459.php)))




تاریخ: جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

ادامه مطلب آن در(((http://www.persianv.com/pic/view/003477.php)))




تاریخ: جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

 

ادامه مطلب آن در(((http://www.persianv.com/pic/view/003747.php)))




تاریخ: جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

 

نتایج تحقیقات مختلف درمورد خیانت متفاوت است. وقتی محققان پرسشنامه‌هایی را بین زنان و مردان مختلف پخش کردند و از آنها پرسیدند که آیا تابحال خیانت کرده‌اند یا نه، به نظر رسید که مردان علاقه زیادی به لاف زدن درمورد خیانت‌های خود دارند. اما زنان معمولاً انجام اینکار را پنهان کرده و درمورد آن دروغ می‌گویند. هِلِن فیشر جامعه‌شناس اعتقاد دارد که این مسئله علت دارد و آن این است که زنان در طول تاریخ بیشتر از مردان مورد خیانت قرار گرفته‌ اند. درنتیجه خیانت، زنان ، فرزندان و حمایت مالی و اقتصادی خود را از دست داده و حتی در برخی کشورها تحت خشونت‌های قانونی قرار می‌گیرند.
تقریباً نیمی از افرادیکه در روابط متعهد هستند، در نقطه‌ای از رابطه دست به خیانت می‌زنند. و 98 درصد از افراد درمورد فردی جز فرد مقابلشان در رابطه عشقی خیالپردازی می‌کنند. با شیوع شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک ، این خیالپردازی‌ها بسیار راحت‌تر از گذشته شده است، چه به‌صورت آنلاین و چه واقعی.جالب است که ندرتاً افراد همسرشان را به ‌خاطر کسی که با او دست به خیانت زده‌اند رها می‌کنند. و آنهایی که اینکار را می‌کنند، احتمال طلاق در رابطه دومشان بسیار بالا است زیرا فرد مقابل نمی‌تواند به کسی که یکبار به خانواده خود خیانت کرده است، اعتماد کند.پس اگر خیانت سودی به دنبال ندارد، چرا آدم‌ها به هم خیانت می‌کنند و آیا می‌توان جلو خیانت همسر را گرفت؟برخلاف باور عموم، خیانت معمولاً زمانی اتفاق نمی‌افتد که فرد از رابطه خود ناخوشنود است. هشتاد درصد از خیانت‌ها به دلیل فرصتی که به دست رسیده‌ است انجام می‌شوند.اگر این درست باشد، بنابراین مهم نیست که چند مرتبه با همسرتان رابطه‌ جنسی داشته باشد یا اینکه آشغال‌ها را شب‌ها سر کوچه بگذارید یا نه. ازدواج شما همیشه درمعرض خیانت قرار دارد. دور کردن دوستان از جنس مخالف همسرتان یا محدود کردن زمانی که در اینترنت سپری می‌کند هم اثری ندارد.و البته این را هم بگوییم که همیشه کسانیکه مشکل اخلاقی دارند نیستند که خیانت می‌کنند.

در سال 2004، 82 درصد از پاسخ ‌دهندگان به یک تحقیق ابراز کرده‌اند که خیانت همیشه کاری اشتباه است. و یک تحقیق نشان داده است که تا نیمی از زنان متاهل بعد از ازدواج تا قبل از 40 سالگی حداقل یک عاشق دارند.پیش‌گیری از خیانت خیلی ساده است ، راهش راست گفتن است . محققان و روانشناسان اعتقاد دارند که برای اینکه زوج‌ها از بروز خیانت در زندگی زناشویی خود جلوگیری کنند، باید اول قبول کنند که جذب شدن به افراد دیگر مسئله‌ای کاملاً طبیعی است. و اگر متوجه شدید که درمورد یک فرد دیگر به غیر از همسرتان خیالپردازی می‌کنید، باید موضوع را به اطلاع همسرتان برسانید. این یعنی درمورد احساساتتان صادق باشید. البته لازم نیست که با گفتن جزئیات مسئله احساسات همسرتان را خدشه‌دار کنید اما قبل از اینکه نگرانی‌هایتان به مسئله جدی‌تری تبدیل شود با همسرتان صادق باشید.به همسرتان بگویید که چه ویژگی رابطه‌تان را تحسین می‌کنید و فکر می‌کنید رابطه‌زناشوییتان چه ایرادات و اشکالاتی دارد. کاملاً راحت و معمولی با همسرتان حرف بزنید و احساساتتان را با هم درمیان بگذارید.حرف زدن درمورد این مسائل را باید با دیدگاهی عادی و طبیعی نگاه کنید نه تهدیدآمیز مگراینکه طرف مقابلتان چیزی را از شما پنهان کند. آنوقت است که آن خیالپردازی به مسئله‌ای جدی‌تر تبدیل می‌شود و ممکن است موجب رفتارهای موزیانه و پنهان‌کاری شود. همین است که خیانت ایجاد می‌کند.دفعه بعدی که با فردی جذاب روبه‌رو شدید، کسی که از هر لحاظ تجسینش می‌کردید، حتماً موضوع را با همسرتان درمیان بگذارید. همیشه به اینکه در رابطه‌تان چه می‌کنید دقت داشته باشید. این را به یک اولویت زندگیتان تبدیل کنید و از بودن با هم لذت ببرید.بعد از مدتی خواهید دید که جزء معدود روابط متعهدی خواهید بود که دو طرف کاملاً به هم متعهد هستند.




تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

 

 

به نقل از خبر 20 ژانویه (30 دی) روزنامه البیان امارات،
یک زن هندی در آمریکا پس از گذشت چند روز از خوردن ماهی خام و بزرگی در یکی از رستوران های ژاپنی در نیویورک آمریکا، درد شدیدی از ناحیه شکم احساس کرد.این زن 36 ساله که «باتریشا» نام دارد، در حالی که شکمش برآمده شده و به طور مستمر حالت استفراغ داشت، فورا به بیمارستانی در نیویورک منتقل شد.پزشکان پس از معاینه، متوجه حرکت موجود زنده ای در درون شکم وی شدند.پس از آنکه شکم وی را شکافتند ماری به رنگ سیاه و سفید پیدا کردند که پزشکان و پرستاران را وحشت زده کرد.سرانجام پزشکان این مار لاغر را که طول آن به دو متر می رسید از شکم زن خارج کردند.هم اکنون این زن در بهبودی به سر می برد.




تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون




تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

 

یک استاد موسیقی به یکی از دانش آموزانش گفت موقع خواندن اکتاوهای پایین برهنه شود و پس از آن با انجام حرکات جنسی به خواندن ادامه دهد.این استاد سابق کالج تاکوما، کوین گاسپول ۳۷ ساله ماه آینده به دادگاه می رود تا به خاطر پیشنهاد غیراخلاقی پاسخگو باشد و مطابق قانون با او برخورد شود.گاسپول که رهبر گروه در کلیسای متودیست بالین مموریال است به یک دانش آموز ۱۷ ساله گفت انجام حرکات جنسی باعث می شود صدای او شفاف تر و قوی تر شود.به گزارش نیوز تریبون، این دانش آموز مدرسه ی گیگ هاربور برای دوره ی آمادگی ستارگان در این کالج ثبت نام کرده بود.مدارک حاکی از آن است این دانش آموز ادعا کرده به برخی توصیه های او نظیر عریان شدن عمل کرده و واقعا اثر مثبتی داشته اند.




تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

سردرد و میگرن از آن دست مشکلاتی هستند که زندگی را مختل و فرد را دچار مشکلات اساسی می‌کند.اگر شما اغلب دچار سردرد می‌شوید یا میگرن دارید و از عوارض برخی از داورها می‌ترسید باید بدانید که خوشبختانه روش‌های جایگزین مناسبی برای حل مشکلات وجود دارد. در این مطلب کوتاه شما را با چند روش طبیعی درمان سردرد آشنا می‌کنیم. ما همراه باشید.

1- روغن گیاهی نعنا: تسکین هر نوع سردردی

یکی از روغن‌های معروف برای تسکین هر نوع سردردی روغن نعنا است. برای پیشگیری از سردرد می‌توانید روغن نعنا را با روغن لیموترش استفاده کنید.برای تسکین هر چه سریع‌تر سردرد می‌توانید به آن روغن گیاهی اسطوخودوس نیز اضافه کنید.
روش استفاده: برای تسکین و پیشگیری از سردرد دو قطره از هر کدام از روغن‌های اشاره شده (روغن نعنا، روغن لیموترش و روغن اسطوخودوس) را با هم مخلوط کنید و یک قاشق غذاخوری روغن بادام یا روغن زیتون نیز به آن بیفزایید. سپس این روغن را روی شقیقه‌ها و پشت گردنتان بمالید و ماساژ دهید.

2- گل راعی و گل ساعتی موثرند

زمانی که سردرد شما از استرس، فشارهای روحی و یا افسردگی ناشی می‌شود به سراغ گل راعی و گل ساعتی بروید. این گیاهان برای تسکین سردردهای ناشی از استرس یا افسردگی موثر عمل می‌کنند.
 روش مصرف: کپسول‌های این گیاهان در داروخانه و عطاری‌ها به فروش می‌رسد. به مدت 20 روز و هر روز دو عدد از این کپسول‌ها را میل کنید.

3- کافئین تا چه حد موثر است؟

باید بدانید زمانی که سردرد شما ناشی از میگرن (سردردی که نیمه‌ی سر احساس می‌شود و اغلب مانند قلب حالت ضربانی دارد)، استرس باشد نوشیدن تنها یک فنجان قهوه به خودی خود دردی را دوا نمی‌کند.نتایج مطالعات گوناگون نشان داده است قهوه به تنهایی تأثیر جزیی در درمان سردرد دارد اما این نوشیدنی می‌تواند تأثیر داروهای قدیمی مثل آسپرین و ایبوپروفن را بیشتر کند.
 روش استفاده: اگر برای تسکین سردردتان دارو مصرف می‌کنید سعی کنید این داروها را همراه با قهوه‌ی غلیظ میل کنید. در این صورت تأثیر داروها بیشتر می‌شود.

4-در تاریکی استراحت کنید

میگرن و سردرد معمولاً با استرس، سر و صدا و نور زیاد تشدید می‌شود. استراحت و ریلکسیشن می‌تواند کمک بزرگی برای تسکین سردردهایتان باشد. برای این کار در یک مکان آرام و راحت بنشینید. چراغ‌ها را خاموش کنید و پرده‌ها را بکشید. چشم‌هایتان را ببندید و به آرامی نفس عمیق بکشید و سعی کنید سنگینی سرتان را با نفس‌هایتان از بین ببرید.



تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

فاطمه 8 ساله می تواند یک انسان تا وزن 80 کیلو را روی دوشش سوار کرده و دور اتاق بچرخاند یا اینکه مادر 126 کیلویی اش را با استفاده از یک چارپایه روی دوش خود سوار کرده و چند متر راه ببرد.دختر 8 ساله ساروی دو برابر دیگر همکلاسی هایش قد و وزن دارد و قدرت وی در بلند کردن اجسام به اندازه یک قهرمان وزنه برداری است. یک دختر 8 ساله ساروی قادر است مادر 126 کیلویی خود را روی دوشش سوار کرده و وی را با خود از اتاقی به اتاق دیگر ببردبه گزارش پی سی پارسی این دختر فاطمه نادری نام دارد و در محله آرامگاه ساری زندگی می کند. فاطمه دانش آموز کلاس سوم ابتدایی دبستان شهید والفجر ساری است و برخلاف جثه بزرگی که نسبت به همسن و سالان خود در مدرسه دارد هرگز دختر پرخوری نیست و تقریباً به اندازه همکلاسی های خود غذا می خورد. هنوز درباره اینکه راز انرژی بیش از حد در بدن وی ناشی از چیست؟ بررسی صورت نگرفته است اما همه معلمان و همکلاسی هایش بر این باور تاکید دارند که فاطمه قدرتی برابر با یک ورزشکار حرفه ای وزنه برداری دارد و توان اصلی اش در پاهای قدرتمندی است که خدا به وی عطا کرده است.پی بردن اینکه انرژی غیر عادی در بدن این دختر چگونه تولید می شود نیاز به بررسی های تخصصی دارد اما اکنون در کمال سلامت است و مثل دانش آموزان دیگر درس می خواند و به مدرسه می رود. معصومه اصانلو، مادر این دختربچه درباره چگونگی کشف این خصوصیت خارق العاده فاطمه می گوید: سال 1380 ازدواج کردم و فاطمه در سال 1382 متولد شد. وزن و اندازه اش به هنگام تولد بزرگتر از بقیه نوزادان بود.در حالی که دخترم تازه شروع به راه رفتن کرده بود متوجه شدیم به طرز عجیبی علاقه مندی برای بلند کردن اشیای سنگین دارد. به طور مثال در سن دوسالگی گاز پیک نیک را از زمین بلند می کرد. اوایل از ترس اینکه مبادا با این کار به دخترم آسیبی برسد سعی می کردیم وی را از انجام این گونه کارها منع کنیم اما همواره وی از کوچک ترین فرصت برای بلند کردن اجسام از روی زمین استفاده می کرد.وی افزود: بر خلاف مقدار غذایی که فاطمه در روز می خورد وزن وی به طور مرتب بالامی رفت و جثه اش از سایر همسن و سالانش بیشتر و بزرگتر می شد تا اینکه وی را در پیش دبستانی ثبت نام کردیم.

یکی از مربیان مدرسه وقتی علاقه مندی پنهان دخترم به بلند کردن اجسام سنگین را دید پس از چند بار تست گرفتن ما را به مدرسه احضار کرده و در این باره پرس و جو کرد و خواست تا این مساله را جدی تر پیگیر باشیم.از آن روز تاکنون بارها به شیوه های مختلف او را مورد آزمایش قرار دادیم و متوجه شدیم که خداوند در وجود دخترم نیرویی را قرار داده و با آن وی را قادر می سازد اشخاص و اجسامی که حرکت دادنش برای افراد بزرگسال مشکل و گاه محال است را به راحتی جابه جا کند. مثلاً او می تواند یک انسان تا وزن 80 کیلو را روی دوشش سوار کرده و دور اتاق بچرخاند یا اینکه مرا که 126 کیلوگرم وزن دارم را با استفاده از یک چارپایه روی دوش خود سوار کرده و چند متر راه برود.دخترم را برای ثبت نام در کلاس های جودو به باشگاه بردم ولی بعداز چهار ماه چون علاقه ای برای ادامه این ورزش نشان نداد از باشگاه بیرون آمد. وی می گوید: عاشق وزنه برداری و بلند کردن اجسام است اما به هر جا که تصور می کردیم بتوانند در این باره کمکی به ما کنند سر زدیم ولی جوابی نگرفتیم.چون اینجا می گویند ورزشی به نام وزنه برداری زنان وجود ندارد. دخترم طوری است که باید هر روز انرژی زیاد خود را با بلند کردن اجسام تخلیه کند و اگر مانع شویم عصبانی شده و به در و دیوار مشت می زند یا پرخاش کرده و به سر ما داد و فریاد می کند. فاطمه دختر 8 ساله ساروی نیز دراین باره می گوید: عاشق بلند کردن اجسام از روی زمین هستم. وقتی مادرم در خانه نیست همه کارهای خانه را انجام می دهم اما اصلاً خسته نمی شوم.یک روز در ایام محرم بود و مسئولان مدرسه برای همه بچه های اول تا پنجم آش نذری درست کرده بودند. من داشتم برای خوردن آب می رفتم مدیر و ناظم می خواستند دیگ بزرگ آش را جابه جا کنند اما زورشان نمی رسید. من کنارشان رفتم و یک طرف دیگ را گرفتم. آنها هم طرف دیگر را بلند کردند.همه از اینکه دختری به سن من می تواند اجسام به این سنگینی را بلند کند تعجب کردند. هر بار که زنگ ورزش داریم چون من از دویدن زود خسته می شوم وسط حیاط می ایستم و دو سه تا از دوستانم دست همدیگر را می گیرند و من آنها را دور خودم می چرخانم. اوایل بچه ها از این کار می ترسیدند اما الآن دیگر صف می ایستند تا من آنها را بچرخانم. از فاطمه می پرسیم از اینکه اجسام سنگین را روی دوش خود می گذاری بدنت درد نمی کند، پاسخ می دهد: اصلاً دردی را احساس نمی کنم.من فقط وقتی تند می دوم خسته می شوم. حالافاطمه 73 کیلو وزن دارد، تقریباً دو برابر همسن و سالان خودش، جثه اش هم از همه بچه های کلاسش بزرگتر است. این دختر بچه عاشق خوردن تخم مرغ و املت است. هرروز صبحانه را کامل خورده و به مدرسه می رود.درسش تقریباً خوب است اما خودش می گوید از ریاضی خیلی خوشش نمی آید. اصلاً بچه خارق العاده ای از نظر مقاومت بدنی در برابر بیماری نیست و به گفته مادرش تقریباً همانند همه بچه ها سرما می خورد و مریض می شود. اکنون 142 سانتی متر قد دارد و تنها بچه خانواده است.

 




تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

به نظر من یارانه ها در کل خوبه البته اگه ادامه پیدا کنه ضمن آن که فشار گرانی باعث بی پول شدن بیشتر مردم نشه وگرانی هم بیشتر نشه




تاریخ: یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

اگه بهت خبر بدهند که تو جوایز بانک یا جایی برنده ۳۰۰۰۰۰۰۰(سی میلیون تومان)شدی

 بعد از تحویل پول اومدی بیرون سوار ماشین خودت بشی یا سوار یک ماشین بشی و بخای بری خونتون یک هو یک نفر میاد جلوت و میگه که همسرش سرطان داره به پول نیاز داره و از ظاهرش و حتی بعد از رفتن با او و تحقیق دیدی که او واقعا راست میگه و کل پول تو به دردش میخوره که همسرش یا دخترش یا پسرش  رو نجات بده و هزینه عمل و خوب شدن اونو فراهم کنه و تو توی دستات چک پول برنده شدنت باشه (توجیب ت باشه)چیکار میکنی ؟

انصافا چی کار میکنی ؟ راستشو بگو ؟

چطور خودتو راضی میکنی به هر کاری چه دادن پول یا ندادن پول ؟


 




تاریخ: یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

به نظر تو بهترین ماشین چه ماشینیه؟

فکر میکنی تو این دوره زمونه و توکشور ما این نظر تو منطقی و قابل قبوله از نظر همه  ؟

 




تاریخ: یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

فکر میکنی هواپیماهای ما استاندارد لازم برای مسافرت باهاشون رو دارن ؟

باتوجه به اینکه هنوز بعضی از مردم تا زمان فرود به فرودگاه بعضا بعضی از وسایل هواپیما رو خراب و یا از کارمی اندازن یا بلند میکنن ؟

اگه خودت هنگام مسافرت با هواپیما به یک فردی چه زن چه مرد برخوردی که دقیقا همین کارا رو میکنه چی کار باهاش میکنی ؟

چطورباهاش برخوردمیکنی ؟

 




تاریخ: یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

نظرت راجع به جنبش وال استریت چیه؟

فکرمیکنی مردم امریکا بتونن به خواسته هاشون برسند؟

هرنظری داری بگو؟




تاریخ: یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

نظرت راجع به اوباما چیه؟

فکرمیکنی بهش نمره چند بدی از 0 تا  100  ؟




تاریخ: یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 14193
تعداد مطالب : 259
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

4

استخاره آنلاین با قرآن کریم


بازی آنلاین


دريافت كد بازی آنلاين تصادفی



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


کد گالری


فال حافظ



فال انبیاء

فال انبیاء



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

> فيلم سه بعدي با عينك مخصوص - اورژينال

8,500 تومان

> ارسال تبلیغات به ایمیل بیش از 210 هزار کاربر فعال

10,000 تومان

> مجموعه بي نظير كارتون winx

12,500 تومان

> قلم خش گير خودرو هاي ايران خودرو و سايپا

17,000 تومان

> سریال خارق العاده آموزش زبان extra

6,800 تومان

> گن يا تيشرت لاغري مردانه

35,000 تومان

> به آساني صافكار ماشين خود باشيد

17,000 تومان

> كرم موبر دائمي Balea

18,500 تومان

> نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی بانک‏،شهرداری،شرکت نفت و ... با پاسخنامه

5,000 تومان

> چاي لاغري دكتر جيمز

9,000 تومان

> کارتون خانواده دکتر ارنست - دوبله فارسی

7,800 تومان

> لیست 44 گروه جیمیل با مجموع بیش از 28600 ایمیل فعال

28,000 تومان

> مجموعه بي نظير كارتون BEN 10

12,500 تومان

> ساعت LED سامورایی – قرمز و آبي

14,800 تومان

> اکتان بنزین WURTH

4,800 تومان

> سفيد كننده ليزري دندان وايت لايت

18,500 تومان

> پمپ باد همراه اتومبيل ( 4 كاره )

40,000 تومان

> مجموعه بی نظیر كارتون کایو caillou

7,800 تومان

> پكيج طلائي خش گير خودرو ( كار پك اصلي )

20,000 تومان

> کرم گياهي موبر دائمي باله آ - اصل آلمان

16,800 تومان

امارگیر حرفه ای سایت

mouse code

كد ماوس