چه خبره اینجا
اخبار-عمومی-تفریحی

کلیک کن باقی شو بخوان(((http://www.persianv.com/modeha)))




تاریخ: چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

قابل توجه زنان : ارگاسم را یاد بگیرید تا بیشترلذت ببرید!

رسیدن بـه اوج لـذت در زنـان یـک واکنش طبیعی جنسی است که تا کنون به صورت معمایی سربسته باقی مانده و به اوج نرسیدن در حین عمل جنسی میتواند سرمنشا مشکلات فراوانی باشد. ریشه بسیاری از مشکلات زناشویی در این مسئله میباشد….

زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند

ارگاسم در زنان از فرآیند پیچیده تری نسبت به مردان برخوردار است و به همین دلیل زمانی بیشتر می برد تا زن به ارگاسم برسد. این عمل در زنان دارای یک روند برای تخلیه است به طوری که زمان خاصی برای بوجود آمدن آن نمی توان مشخص کرد.
حدود ۱۰ درصد از زنان به ارگاسم نمی رسند یا ارگاسم آنان از طریق خود ارضایی می باشد یادگیری به ارگاسم رسیدن به یک امر مهم و ضروری برای بقای زندگی زناشویی در زنان تبدیل شده است .
به عقیده برخی از محققان، زنان لذت بیشتری از یک رابطۀ جنسی می برند تا مردان!
البته این موضوع اثبات نشده است که لذت جنسی زنان چه میزان است ولی در برخی موارد لذت جنسی زن را ۷ یا ۹ برابر قدرت جنسی مرد دانسته اند که این نشان از پیچیدگی این امر دارد.
زن و شوهر با کسب مهارت باید بدانند که چگونه می توانند به ارگاسم مطلوب برسند. که در این میان مردان وظیفه سنگین تری دارند و بایستی با کسب مهارت در رسیدن به لذت جنسی به همسر کمک کنند و همچنین همسر نسبت به شوهر این وظیفه را انجام دهد.ارگاسم در مردان صرفاً با تحریکات بدنی و تماس ایجاد می شود. در حالیکه این پدیده در خانم ها بسیار پیچیده تر بوده و تا حد بسیار زیادی به شرایط روحی و ارتباط عاطفی طرفین بستگی دارد.
به ارگاسم نرسیدن خانم ها می تواند به دلیل بی علاقگی، اضطراب و شرایط روحی نامناسب و مقاربت به روش نادرست باشد و بعلاوه برای بعضی خانم ها این الزام وجود ندارد که با هر مقاربت الزاماً به ارگاسم برسد.
شاید یکی از راههای زیر گره گشای مشکل شما باشد:
۱- اکثر زنان به اشتباه تصور می کنند که در طول رابطه جنسی آرامش بسیار مهم است اما آنها از این نکته غافل هستند که تنش هم در طول رابطه جنسی بسیار مهم و عامل رسیدن به ارگاسم است.
زنان باید یاد بگیرند که تمام عضلات آنها ساق پا ؛شکم، باسن و… دررسیدن به ارگاسم درگیر می شوند.
اکثر زنان می گویند هنگام ارگاسم انقباض در لگن را احساس می کنند.
۲- اکثر زنان رابطه جنسی ذهن فعالی دارند و نمی توانند آن را بر این فعالیت متمرکز کنند. فکرهایی که تمام مغز را اشغال می کنند و به جای تحریک و تشویق جنسی منجر به واپس زدگی میل جنسی می شود.سعی کنید ذهن خود را از تمامی مسائل خالی کنید و در این لحظه فقط به همین مسئله بیندیشید
۳- در موارد بغرنج تر برای درمان حتما به یک پزشک مراجعه کنید و با استفاده از داروهایی تجویز شده زندگی زناشویی خود را نجات دهید تجویز پزشک در بیشتر مواقع می تواند مشکل را برطرف کند.




تاریخ: سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

کلیک کن باقی شو بخوان(((http://rastgarworld.ir/)))




تاریخ: سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

کلیک کن باقی عکس هاشونوببین وبخوان(((http://bebinin.rozblog.com/post/111)))




تاریخ: سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

 

ازجمله مجازارت و شکنجه هادر زمان پهلوی نیز به این شرح اعلام شده است:

کارشناسان سازمان عفو بین الملل درباره شکنجه های ساواک چنین نوشته اند:

ساواک به منظور تجاوز به قربانیان خود حیواناتی را تربیت کرده بود که خرس ها از آن جمله اند، بیشتر به خاطر شکنجه روانی، از تجاوز جنسی استفاده می کردند بویژه برای حالتی که اعتراف گرفتن از شوهران یا پدران را می خواستند به زنان و دخترانشان در برابر چشم آنها تجاوز می کردند…زنان زندانی را هم پیش چشم شوهران یا پدرانشان مورد تجاوز قرار می دادند… مهندس مهدی بازرگان تعریف می کند: خودم در زندان لشکر ۲ زرهی خرسی را که در حمام مخروبه و تاریک به جان دخترها می انداختند، دیده بودم…

کلیک کن وباقی شو بخوان(((http://rastgarworld.ir/)))




تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

زردچوبه در نواحی گرم آسیا و آفریقا کشت می گردد. بیشترین صادرات این محصول از کشورهای هند، اندونزی و چین صورت می گیرد.

ترکیبات مهم:
مهم ترین ترکیبات زردچوبه پیگمان های زرد رنگی، از دسته کورکومینوزیدها هستند. این مواد به میزان ۳ تا ۵ درصد زردچوبه را تشکیل می دهند و ترکیبات اصلی آن شامل کورکومین و دزوکسی کورکومین هستند.

ترکیبات دیگر شامل اسانس به میزان ۳ تا ۷ درصد است که مهم ترین مواد آن شامل بیس آبولن، گواین، ژرماکرن، تورمرون، زینجیبرن و کورلون هستند.

اثرات مهم:
مهم ترین خاصیت زردچوبه، خاصیت صفرا آوری آن است. از دیگر خواص آن اثرات ضد التهاب، ضد سموم بعضی مارها، ضد سموم کبدی، ضد باکتری، ضد سرطان، ضد نفخ و مقوی معده هستند.

شرح بعضی خواص مهم آن عبارتند از:
خاصیت ضد اکسیدان:
این خاصیت مربوط به هر دو دسته مواد محلول در آب و چربی آن است. این خاصیت زردچوبه قوی تر از ویتامین E است.

خاصیت ضد سرطان:
این خاصیت را مربوط به اثرات ضد اکسیدان مستقیم یا از طریق خنثی کردن رادیکال های آزاد و یا خنثی کردن بعضی از مواد موثر کارسینوژن می دانند که در آزمایشات داخل و خارج از بدن به اثبات رسیده است.

خاصیت ضد ورم:
خاصیت ضد ورم زردچوبه مشابه اثر کورتیزون یا فنیل بوتازون است.

زردچوبه و بیماری قلبی – عروقی:
زردچوبه دارای خاصیت کاهش کلسترول و جلوگیری از چسبندگی پلاکت ها است.

زردچوبه و کبد:
از نظر محافظتی اثراتی شبیه به گلی سریزین یا سیلی مارین را ایجاد می کند.

روده ای – معده ای:
زردچوبه دارای اثر ضد نفخ و ازدیاد آنزیم های روده و معده است. مقدار زیاد آن ممکن است باعث زخم شود؛ ولی مقدار کم آن باعث افزایش ترشحات معده شده و از زخم حاصل از استرس، الکل و ایندومتاسین جلوگیری می کند.

ویژگی ضد میکروبی زردچوبه:
اسانس زردچوبه دارای خاصیت ضد میکروبی به روی بسیاری از میکروارگانیسم ها از جمله استافیلوکوک، استرپتوکوک، کلستریدیوم، سارسینا، کورینه باکتریوم و خاصیت ضد قارچی است.

مقدار مصرف
مقدار مصرف دارویی روزانه زردچوبه حدود ۵/۱ تا ۳ گرم است که می توان در دوزهای نیم تا یک گرمی در سه نوبت مصرف کرد. هم چنین بهتر است از فرآورده های استاندارد شده به عنوان دارو مصرف شوند.

فرآورده های دارویی:
حدود ۷۰ فرآورده دارویی از زردچوبه در نقاط مختلف جهان تهیه و مصرف می شوند. بیشتر این محصولات مربوط به بر طرف کردن مشکلات صفرا و به عنوان صفرا آور هستند. از زردچوبه به صورت پودر در تغذیه مصرف می شود. هم چنین به صورت مخلوط به شکل ادویه در جهان مصرف زیادی دارد و یکی از پُر مصرف ترین اشکال آن به صورت پودر کاری است. هم چنین تنتور زردچوبه نیز تهیه شده که مقدار مصرف آن نیم تا یک میلی لیتر سه بار در روز می باشد.

عوارضی جانبی:
مطالعات روی کشت سلول نشان می دهد که کورکومینوزیدها می توانند اثرات سیتوتوکسیک (کشنده ی سلول) داشته باشند؛ ولی این موضوع در اثر مصرف زردچوبه در انسان گزارش نشده است.

همین مواد ممکن است باعث تغییرات شکل زخم معده شوند.

مهم ترین اثرات گزارش شده زردچوبه:
ضد آمیب، ضد درد، ضد اسید معده، ضد آرتریت، ضد باکتری، پادزهر آرسنیک، ضد ادم، ضد حساسیت، ضد سرطان، ضد ویروس ایدز، ضد موتاژن، ضد اکسیدان، ضد پسوریازیس، ضد تب، ضد عفونی کننده، ضد اسپاسم، ضد تومور، ضد زخم معده، ضد نفخ، قابض، ادرارآور، خلط آور، محافظ معده، بندآورنده ی خون، محافظ کبد، کاهش دهنده ی چربی خون، مقوی معده، مقوی رحم، قارچ کش، کرم کش، محرک سیستم ایمنی و محرک ترشح موکوس.

نکات قابل توجه:
۱- برای مصرف دارویی زردچوبه، می توان آن را در کپسول های پانصد میلی گرمی ژلاتینی که در داروخانه ها به فروش می رسند، پُر نموده و استفاده کرد.
۲- در صورتی که بخواهیم از اثر دارویی زردچوبه استفاده کنیم مسلماً میزان مصرف آن باید بیش از اندازه غذایی و در حد توصیه شده باشد.
۳- برای نگه داری زردچوبه نباید از ظروف پلاستیکی استفاده کرد. بهترین ظروف آلومینیومی و شیشه های رنگی (قهوه ای) می باشند. هم چنین درب ظرف باید کاملا بسته باشد.
۴- ریشه و ریزوم زردچوبه که پودر نشده است در برابر حرارت مقاوم تر از پودر آن است، ولی چون اکثراً پودر زردچوبه در بازار مصرف به فروش می رسد، برای نگه داری طولانی مدت آن بهتر است در جای خنک نگه داری شود.
۵- چون بخشی از اثرات زردچوبه مربوط به رایحه (اسانس) آن می باشد که در اثر حرارت و یا مرور زمان کاسته می شود، لذا زردچوبه کهنه دارای خواصی کمتر از زردچوبه تازه است.
۶- میزان مصرف زردچوبه به عنوان دارویی تا روزی ۳ گرم برای اشخاص بالغ بلامانع می باشد. گزارشاتی مبنی بر مصرف ۸ تا ۱۰ گرم زردچوبه به طور روزانه در هندوستان بدون اثرات جانبی در انسان به چاپ رسیده است.




تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون
یک سخنران مشهور سمینارش را با در دست گرفتن بیست دلار اسکناس شروع کرد او پرسید چه کسی این بیست دلار را می خواهد دست ها بالا رفت.او گفت:من این بیست دلار را به یکی از شما می دهم اما اول اجازه دهید کاری انجام دهم. او اسکناسها را مچاله کرد و پرسید چه کسی هنوز این ها را می خواهد؟ باز هم دست ها بالا بودند.او جواب داد خوب. اگر این کار را کنم چه؟ او پول ها را روی زمین انداخت و با کفشهایش آنها را لگد کرد بعد آنها را برداشت و گفت: مچاله و کثیف هستند حالا چه کسی آنها را می خواهد؟ بازهم دستها بالا بودند سپس گفت: هیچ اهمیتی ندارد که من با پولها چه کردم شما هنوز هم آن ها را می خواستید چون ارزشش کم نشد و هنوز هم بیست دلار می ارزید. اوقات زیادی ما در زندگی رها می شویم، مچاله می شویم و با تصمیم هایی که می گیریم و یا تصمیم هایی که برایمان می گیرند و حوادثی که به سراغ ما می آیند آلوده می شویم . و ما فکر می کنیم که بی ارزش شده ایم اما هیچ اهمیتی ندارد که چه چیزی اتفاق افتاده یا چه چیزی اتفاق خواهد افتاد. شما هرگز ارزش خود را از دست نمی دهید. کثیف یا تمیز،مچاله یا چین دار شما هنوز برای کسانی که شما را دوست دارند بسیار ارزشمند هستید. ارزش ما در کاری که انجام می دهیم یا کسی که می شناسیم نمی آید ارزش ما در این جمله است که: ما که هستیم؟ هیچ وقت فراموش نکنید که شما استثنایی هستید



تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

یک رابطه ‌جنسی خوب چیزی بیشتر از خود نزدیکی است. بخش عمده هیجان و شور رابطه ‌جنسی قبل از نزدیکی اتفاق می‌افتد (مخصوصاً برای خانم ها). هر کاری که بعنوان مقدمه برای رابطه‌ جنسی انجام شود ، پیش‌نوازی نامیده می‌شود.

وقتی به آن فکر کنید ، پیش‌نوازی دو نوع دارد - پیش‌نوازی جسمی و پیش‌نوازی احساسی. تقریباً همه با پیش‌نوازی جسمی آشنایی دارند که شامل بغل کردن، بوسیدن، لمس کردن عاشقانه و رابطه جنسی دهانی و از این قبیل می‌شود. اما وقتی به پیش‌نوازی احساسی می‌رسد، اکثر افراد حتی نمی‌دانند که این وجود دارد چه برسد به اینکه چطور از آن برای بهبود تجربه جنسی استفاده کنند.

چرا پیش ‌نوازی تا این اندازه اهمیت دارد؟
پیش‌نوازی برای تحریک و برانگیختن همسر برای آماده‌ کردن او برای نزدیکی استفاده می‌شود. نه تنها پیش‌نوازی شور و هیجانتان را بالا می‌برد بلکه اگر به درستی انجام دهد به ایجاد نعوظ در مردان و خیس و نرم شدن واژن در خانم‌ها کمک می‌کند. اما اگر ندانید چه باید بکنید، می‌توانید همه شور و احساس طرف‌مقابل را از بین ببرد.

بایدها و نبایدها
پیش‌نوازی یک هنر است و باید بدانید چه کارهایی را باید و نباید انجام دهید. اجازه بدهید با کارهایی که باید از آن حین پیش‌نوازی اجتناب کنید شروع کنیم.

خیلی خشن رفتار نکنید. همسرتان نیاز دارد که او را با نرمی و محبت لمس یا درواقع نوازش کنید. پس دفعه بعدی که می‌خواهید همسرتان را لمس کنید، سعی کنید اینکار را نرم‌تر و بااحساس‌تر انجام دهید.

حرکات تکراری. اینکه بخواهید هر بار یک کار مشابه انجام دهید، خسته‌کننده یا حتی آزاردهنده می‌شود. اگر همسرتان گفته است که در یک کار و عمل خاص خوب هستید، فقط به آن کار بسنده نکنید و مدام آن را تکرار نکنید. سعی کنید حرکات دیگری را هم امتحان کنید تا بتوانید شعله احساساتش را مشتعل کنید.

نداشتن اعتمادبه‌نفس. اگر شجاعت لازم برای امتحان کردن کارهای جدید را نداشته باشید، موفق نخواهید شد. پیش‌نوازی فقط آزمایش و خطاست. سعی کنید راهکارهای مختلف را امتحان کنید و از همسرتان نظر بخواهید.

در طول رابطه جنسی دهانی خشن نباشید. گاهی‌اوقات همسرتان ممکن است از رابطه جنسی دهانی خوشش نیاید. دلایل زیادی وجود دارد که زنان از رابطه جنسی دهانی خوششان نیاید. بخشی از آن می‌تواند با نحوه انجام این کار توسط شما مرتبط باشد اما این احتمال هم وجود دارد که با این کار راحت نیست. یادتان باشد که نباید هیچوقت او را مجبور به کاری کنید.

نوک سینه‌هایش را نچرخانید. به هیچ وجه نباید اینکار را انجام دهید. این کار به هیچ عنوان برای خانم‌ها تحریک‌کننده نیست. حتی احساس خوبی هم به آنها نمی‌دهد زیرا واقعاً دردآور است.

کلیتوریس را فراموش نکنید. ساده‌ترین راه برای اکثر خانم‌ها برای رسیدن به ارگاسم، تحریک کلیتوریس است. پس همه تلاشتان را بکنید که روی این ناحیه خوب کار کنید.

من آنطور می‌خواهم! زنان موجوداتی احساساتی هستند که باید آنها را از نظر احساسی و روانی نیز تحریک کنید. به همین دلیل است که پیش‌نوازی یک باید است. برای اینکه مطمئن شوید همسرتان از پیش‌نوازی لذت ببرد، چند نکته برایتان آورده‌ایم.

حرف بزنید. سعی کنید در گوشش حرف‌های عاشقانه و محرک زمزمه کنید. اول بگویید که چقدر دوست دارید بدنش را لمس کنید. بعد برایش توصیف کنید که کجاهای بدنش را دوست دارید لمس کنید و چطور اینکار را خواهید کرد. این باعث می‌شود خیلی زود تحریک شود.

در ملاءعام ابراز احساس کنید. مرزهای او برای ابراز احساسات در ملاء‌عام را امتحان کنید. وقتی با دوستانتان دورهمی گرفته‌اید و مشغول صحبت هستید، ببینید چطور با نوازش کردن پشتش و بوسیدن صورتش واکنش می‌دهد.

به خاطر داشته باشید که پیش‌نوازی باید حداقل 20 دقیقه طول بکشد. پس عجله نکنید. سعی کنید از وقتتان و تحریک ذهن و جسم همسرتان لذت ببرید و یادتان باشد یک رابطه جنسی خوب همیشه با یک پیش‌نوازی عالی شروع می‌شود.




تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

دخترخانم ها کلیک کنید وباقی شو بخوانین(((http://www.linkbox.bebinin.com/)))




تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

کلیک کن ومطالب آن را ببین وبخوان(((http://www.linkbox.bebinin.com/)))




تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

کلیک کن وخودتوروانشناسی کن(((http://khabarkhooneh.com/fa/)))




تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

کلیک کن وباقی شو بخوان(((http://irannews24.ir/News)))




تاریخ: یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

کلیک کن ومطالب ان را بخوان و ببین آیاشما هم قربانی هستید یا نه(((http://khabarkhooneh.com/)))




تاریخ: یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

افشای قراردادترکمانچای ارزی باچین

 

تهران-خبرگزاری ایران نیوز24:سرانجام بعد از گذشت سه سال، جزئیات یکی از زیان بار ترین قراردادهای اقتصادی بعد از انقلاب با کشور چین برملا شد.

به گزارش خبرگزاری ایران نیوز24،سه سال قبل مطابق با یک قرار داد عجیب، دولت ایران درآمد حاصل از فروش نفت را نزد دولت چین در اختیار این کشور می گذارد تا به عنوان پشتوانه ال سی های خرید کالای چینی برای ایران استفاده گردد.
بنابر این قرارداد، دولت چین علاوه بر آن که پول خرید نفت ایران را نزد خود نگه می دارد ، مدیریت این پول را نیز به عهده دارد و خود این پول را به ارزهای مختلف می تواند تبدیل کند.
یکی از نکات جالب و البته تاسف بار در این قرارداد، این بوده است که دولت چین ، هیچ گونه تعهدی نسبت به نتیجه اقدام خود ندارد و اگر به خاطر اشتباه سهوی یا عمدی دولت چین بخشی از سود یا اصل پول ایران با نوسانات نرخهای ارز از بین برود، مسئولیت آن بر عهده ایران است.
اما ترکمانچای بودن این قرارداد به اینجا ختم نشده و سایر مفاد قرارداد عجیب تر است؛ از جمله اینکه دولت چین برای افتتاح ال سی یا فروش نسیه کالا به ایران، در حالی که پول نقد ایران به عنوان پشتوانه در اختیار آن است، اقدام به دریافت بیمه از ایران می کند که امری عجیب و کم سابقه در بانکداری جهان است.
این موضوع به این معناست که فروشنده در حالی که مبلغی بسیار بیشتر از پول کالا به صورت نقد در اختیار دارد، اقدام به کشیدن درصد قابل توجهی بر روی مبلغ کالا به عنوان حق بیمه یا هزینه ریسک کرده که این مبلغ در سالهای قبل 4 درصد بوده و احتمالا در شرایط فعلی به دو برابر این رقم افزایش یافته است که در مقیاس کلی میلیاردها دلار می شود.
محور سوم این قرارداد ترکمانچای، عدم استفاده کامل ایران از انبوه سرمایه کشور است که نزد چین سرمایه گذاری شده است و گفته می شود این رقم در حال حاضر از مرز 25 میلیارد دلار گذشته است.
به بیان دیگر، 25 میلیارد دلار از سرمایه کشور طبق این قرارداد در اختیار دولت چین می باشد، اما به جای پرداخت سود به ایران، از ایران مبالغ سنگینی به عنوان بیمه و ریسک دریافت می شود.
برای مشخص شدن ابعاد زیان کشور از محل این قرارداد، تنها به ذکر این نکته بسنده می کنیم که اگر این مبلغ هنگفت به جای سپرده گذاری نزد برادران چینی به خرید طلا اختصاص یافته بود، طی این مدت ارزش آن چندین برابر شده بود و علاوه بر آنکه اصل 25 میلیارد دلار موجود بود، حدود 50 میلیارد دلار دیگر که یارانه دو سال مردم است، سود عاید ایران شده بود.
هرچند مطابق قانون امکان افزایش محورهای سوال از رئیس جمهور نیست، نمایندگان سوال کننده از احمدی نژاد در حاشیه سوالات خود به این موضوع هم اشاره ای کلی کنند، به ویژه که یکی از سوالات مربوط به عدم پرداخت بودجه مصوب مترو از ذخیره ارزی است که مسوولان دولتی خالی بودن این صندوق را بهانه می کردند و اینک برخی زمینه های آن روشن شده است

ادامه مطلب را کلیک کن و بخوان(((http://irannews24.ir/News/Parliman/15392/)))




تاریخ: یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون




تاریخ: شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون




تاریخ: شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

ایران با کره‌ جنوبی هم‌ گروه شد + برنامه دیدارهای

تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله چهارم از مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ در قاره آسیا با تیم‌های کره‌جنوبی، ازبکستان، قطر و لبنان هم‌گروه شد.

قرعه کشی مرحله چهارم و نهایی از مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ در قاره آسیا از ساعت ۱۱:۳۰ امروز جمعه در کوالالامپور مالزی برگزار شد.

در پایان این مراسم ۱۰ تیم برتر آسیا برای راهیابی به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در دو گروه به شرح زیر قرار گرفتند:

گروه A: کره‌جنوبی، ایران، ازبکستان، قطر و لبنان
گروه B: استرالیا، ژاپن، عراق، اردن و عمان

این مراسم با حضور “کارلوس کی‌روش”، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان و مهدی مهدوی کیا، کاپیتان پیشین این تیم برگزار شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان دیدارهای خود در مرحله چهارم از رقابت‌های فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ در قاره آسیا را از روز ۱۴ خردادماه با دیدار مقابل ازبکستان آغاز خواهد کرد.

* قرعه کشی مرحله چهارم و پایانی از مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ در قاره آسیا امروز جمعه در کوالالامپور مالزی برگزار شد که طی آن تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه A این مسابقات در کنار تیم‌های کره جنوبی، ازبکستان، قطر و لبنان قرار گرفت و در گروه B نیز تیم‌های استرالیا، ژاپن، عراق، اردن و عمان باهم به رقابت خواهند پرداخت.

در پایان مرحله نهایی مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی در قاره آسیا دو تیم اول هر گروه به طور مستقیم به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل صعود کرده و تیم برتر پلی‌آف قاره آسیا (برنده مصاف تیم‌های سوم دو گروه) در یک دیدار پلی‌آف دیگر برای راهیابی به جام جهانی با نماینده آمریکای جنوبی بازی خواهد کرد.

- برنامه دیدارهای تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله چهارم از مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ در قاره آسیا به شرح زیر است:

دیدارهای دور رفت:
یکشنبه – ۱۴/۰۳/۹۱
* ازبکستان – ایران

جمعه – ۱۹/۰۳/۹۱
* تیم ملی ایران در این روز استراحت دارد

سه‌شنبه – ۲۳/۰۳/۹۱
* ایران – قطر

سه‌شنبه – ۲۱/۰۶/۹۱
* لبنان – ایران

سه‌شنبه – ۲۵/۰۷/۹۱
* ایران – کره‌جنوبی

دیدارهای دور برگشت:
چهارشنبه – ۲۴/۰۸/۹۱
* ایران – ازبکستان

سه‌شنبه – ۰۶/۰۱/۹۲
* تیم ملی ایران در این روز استراحت دارد

سه‌شنبه – ۱۴/۰۳/۹۲
* قطر – ایران

سه‌شنبه – ۲۱/۰۳/۹۲
* ایران – لبنان

سه‌شنبه – ۲۸/۰۳/۹۲
* کره‌جنوبی – ایران

دیدار رفت پلی‌آف:
جمعه – ۱۵/۰۶/۹۲
* تیم سوم گروه A میزبان این بازی است

دیدار برگشت پلی‌آف:
سه‌شنبه – ۱۹/۰۶/۹۲
* تیم سوم گروه B میزبان این بازی است

دیدار رفت برنده پلی‌آف آسیا با نماینده آمریکای جنوبی:
سه‌شنبه – ۲۳/۰۷/۹۲
* تیم آسیایی میزبان این مسابقه است

دیدار برگشت برنده پلی‌آف آسیا با نماینده آمریکای جنوبی:
سه‌شنبه – ۲۸/۰۸/۹۲
* تیم آمریکای جنوبی میزبان این مسابقه است




تاریخ: شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

روش هایی کار آمد برای شـــکار شوهر توســـط دخترها !

در این دوره و زمانه که دختران با مشکل کمبود شوهر مواجه هستند بد ندیدیم راه های شکار شوهر را برای دختر خانم ها در سایت قرار دهیم ، باشد که با بکار گیری این روش ها شوهر مورد علاقه ی خود را شکار نمایید !

۱- سروش جوادی :

یه بار یه جایی که توی دید طرف باشه و بتونه با دو تا شلیک خودشو بهت برسونه ، یهو غش می کنی و ولو می شی کف زمین. پس از چند دقیقه هذیون گفتن راجع به اینکه پسر پسر اصغر قصاب اومده خواستگاریت اما تو نمی خواهی به اون شوهر کنی/ مثلا به ضرب آب قند به هوش می آیی و وقتی چشمت به طرف می افته یهو بغضت می ترکه و د… گریه. وقتی خوب گریه هاتو کردی و پاشدی که بری ، طرف کلی اصرار میکنه که برسونتت. اما از اون اصرار و از تو انکار. خلاصه راه می افتی که بری اما یه جوری راه می ری که مطمئن بشی طرف می تونه تا خونتون تعقیبت کنه… تا اینجا تو کار خودتو کردی اما از اینجا به بعدش دیگه با اوس کریمه ….

۲- روش یاهو مسنجری :

این روش اخیرا کاربرد زیادی پیدا کرده و عمدتا هم به خاطر اینه که لازم نیست مستقیم توی چشمای طرف نگاه کنی و این برای آماتورها هم کمک خبلی بزرگیه. از آیکونهای گوگولی مگولی هم می تونی برای رسوندن مفهوم استفاده کنی. اما بدیشم اینه که بعضی وقتها توی چت یه سو تفاهم هایی پیش می آد که خر بیار و باقالی بار کن !!

نکته : این روش فقط وقتی کاربرد داره که مطلب بطور صریح ادا بشه اما به علت اینکه هیچ موجود اناثی اصولا این کاره نیست پس بهتره که اصلا قیدشو زد !

۳- روش بچه خر خونی :

همون داستان جزوه و این که خودت واردی .

نکته : متاسفانه از اونجایی که مجموع دو متغیر زیبایی و خر خونی در مورد دختر جماعت همیشه یه مقدار ثابته بنابراین بهتر که روی این روش خیلی حساب نکنی !

۴- روش خرکی :

جلوی یکی از این لندکروز سیاه ها بوسش می کنی که بدونه بخاطر بدبخت کردنش همه کار می کنی.

۵- روش مذهبی خفن :

چهل شب جمعه جلوی در خونتون رو جارو می کنی و آجیل مشکل گشا پخش می کنی . توی این مدت به هر چی امامزاده و صاحب کرامات هست متوسل میشی و نذر می کنی که اگه حاجتت روا شد هر شب تو سقا خونه آس مم تقی یه شمع روشن کنی … ایشالا که حاجتتو میگیری .

نکته : خواهر التماس دعا

۶- روش از ما بهتران :

لازم نیست کاری بکنی . فقط انتخاب کن !

۷- روش بچه مثبت :

طرف و به یه کافی شاپ دعوت می کنی و اونجا خیلی معقول و منطقی مساله رو بهش می گی . اونم احتمالا یه فرصتی می خواد که فکر کنه و بعدشم ایشالا که بعله رو می گه .

نکته : تا حالا چیزی خنده دار تر از این شنیده بودی ؟

۸- روش عرفانی :

میری لب چشمه که آب بیاری می بینی از قضا اونم انجاست . یه جوری که انگار حواست نیست پات می خوره به کوزه طرف و کوزه خورد و خاکشیر می شه . بعد لپات گل می اندازه و با عجله کوزتو پر می کنی و میری . اینجاست که طرف با خودش فکر می کنه :
اگر با من نبودش هیچ میلی چرا ظرف مرا بشکست لیلی
خلاصه خیالت تخت باشه که کارت درسته !

نکته : این روش در طی تاریخ امتحانشو بخوبی پس داده و بنابراین بسیاری از کارشناسان و صاحبنظران معتقدن که بحران امروز ازدواج در اثر لوله کشی شدن آب بوجود اومده .

۹- روش لوس گری :

یه دفعه یه سوسک می بینی و بنا میذاری به جیغ ! آی جیغ نکش کی بکش . طرف هم که وضع رو اینطور می بینه به هر قیمتی شده سوسک رو به دیار باقی می فرسته . حالا تو همچین تحویلش می گیری که انگار شیر شکار کرده ! و بعدشم مثلا از ترس سوسک یه مدتی خودتو بهش می چسبونی و ازش جدا نمی شی ! اگه کارا تا اینجا خوب پیش بره ما بقیش تضمین شدست .

۱۰- روش شهرستانی :

یه بار با چشم گریون و تن لرزون طوری که طرف بشنفه برای دوستت درد دل می کنی که چطوری وقتی داشتی می اومدی یه پسره ی چشم ناپاک تو رو دید زده و بهت متلک پرونده . بعدشم هقی می زنی زیر گریه . اینجاست که دیگه رگ غیرت طرف باد می کنه و حساب یارو با کرام الکاتبینه !

نکته : اگه کار به خون و خونریزی نکشه می تونی روی موفقیتت حساب کنی . اما اصولا زندگی با این آدم توصیه نمی شه




تاریخ: شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

کلیک کن وباقی شو بخوان(((http://www.yjc.ir/entekhabate-majles/)))




تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون
گروه اینترنتی قلب من | galbeman yahoo group

 
این خودکار بلوتوث دست نوشته های شما را تبدیل به یک فایل الکتریکی می کند.
اطلاعات و متن های نوشته شده را بوسیله بلوتوث به کامپیوتر و یا تلفن همراه منتقل می کند.
نسل جدید خودکارهای آینده مورد توجّه نویسندگان و فیلمنامه نویسان و …
قرار خواهد گرفت و ایده ال ترین روش و مشوّقی برای نوشتن یک کتاب و یا
برای برداشتن نکته برداری از یک کتاب و غیره می باشد.
 
گروه اینترنتی قلب من | galbeman yahoo group

گروه اینترنتی قلب من | galbeman yahoo group

 
این دستگاه یا خودکار دارای یک فرستنده بلوتوث و یک گیرنده بلوتوث می باشد که گیرنده آن یک دستگاه یو اس بی
می باشد که به دستگاه های دارای ورودی یو اس بی به آسانی متصل شده و متن ها را به صورت لحظه ای به
دستگاه مورد نظر ارسال می کند.
گروه اینترنتی قلب من | galbeman yahoo group 
این خودکار به شما عزیزان کمک می کند که یادداشت ها ، قرارهای کاری ،تاریخ های تولد و
هر متن نوشته شده ی خود را در کامپیوتر و لپ تاپتان به صورت یک فایل پشتیبان نگهداری کنید.
این خودکار بلوتوث دارای یک لیزر می باشد که به هنگام رسم خط و یا لغت
عیناً لغت ، خط ، کلمه و اعداد را کپی کرده و بر روی لپ تاپ شما ارسال میکند.



تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

دوستی با یک زن بازیگر معروف که فوق‌العاده زیبا بود ازدواج کرد.
اما درست زمانی که همه به خوشبختی این زن و شوهر غبطه می‌خوردند، آنها از هم جدا شدند.
طولی نکشید که دوستم دوباره ازدواج کرد. همسر دومش یک دختر عادی با چهره‌ای بسیار معمولی بود.
اما به نظر می‌رسید که دوستم بیشتر و عمیق‌تر از گذشته عاشق همسرش است.

عده‌ای آدم کنجکاو!! از او می‌پرسند:
فکر نمی‌کنی همسر قبلی‌ات خوشگل‌تر بود؟

دوستم با قاطعیت به آنها جواب ‌داد:
نه! اصلاً!
اتفاقا وقتی از چیزی عصبانی میشد و فریاد میزد، خیلی وحشی و زشت به نظرم می‌رسید.
اما هسمر کنونی‌ام این طور نیست. به نظر من او همیشه زیبا، با سلیقه و باهوش است.

می‌گویند :
زن‌ها به خاطر زیبا بودنشان دوست داشتنی نمی‌شوند، بلکه اگر دوست داشتنی باشند، زیبا به نظر می‌رسند.

بچه‌ها هرگز مادرشان را زشت نمی‌دانند؛
سگ‌ها اصلا به صاحبان فقیرشان پارس نمی‌کنند.
اسکیموها هم از سرمای آلاسکا بدشان نمی‌آید.
اگر کسی یا جایی را دوست داشته باشید، آنها را زیبا هم خواهید یافت.
زیرا "حس زیبا دیدن" همان عشق است.
دوست دارم عزیزم



تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

کلیک کن وباقی شو بخوان(((http://rastgarworld.ir/)))




تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون




تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

کلیک کن وباقی شو بخوان(((http://rastgarworld.ir/)))




تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

کلیک کن وباقی شو بخوان(((http://rastgarworld.ir/)))




تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

مردها عاشق ‌پیشه اند و بسیار سریعتر از خانم‌ها که برای انتخاب همسر خود ملاحظات عملی دارند،
عاشق می‌شود.

آیا می‌توانم روی این مرد حساب کنم؟
خانم‌ها در طرف‌مقابل خود به دنبال ویژگی‌ها و خصوصیات دراز مدت هستند. آنها برخلاف آقایان، اجازه می‌دهند مغزشان کنترل قلبشان را به دست گیرد. خانم‌ها در ارزیابی مرد جدیدی که وارد زندگیشان می‌شود، در طلب عشق هستند اما همیشه پشت ذهنشان سوالی مدام از آنها می‌پرسد که آیا می‌توانند
روی این مرد حساب کنند.

آقایون: زمان‌بندیتان را طولانی‌تر کنید
اگر می‌خواهید دل زنی را به دست آورید، بهتر است برنامه‌ زمانبندی خودتان را کمی طولانی‌تر کنید.
مردها باید به خصوصیاتی مثل مهربان بودن، بخشنده و قابل‌اطمینان بودن بیشتر توجه کنند.

تجسم کنید خانمتان در آینده چه شکلی خواهد بود
واقعیت این است که: زیبایی ظاهری بعد از چند سال محو می‌شود، درست مثل گل که پژمرده می‌شود.
این کاهش زیبایی چیزی است که مردهای عاشق‌ پیشه به آن بی‌توجه هستند. و با گذشت سالها، مرد،
زنی کاملاً متفاوت با کسی که عاشق او شده بود، خواهد دید. اگر می‌خواهید تجسم کنید که همسرتان
در ۱۰ سال آینده چه شکلی خواهد بود، به مادرش نگاه کنید زیرا خانمتان درست همان شکلی خواهد
شد. اگر ظاهر مادر او را دوست داشتید، دیگر در آینده از انتخابتان پشیمان نخواهید شد. و برای خانم‌ها،
وقتی خودتان زیبا و جذاب لباس می‌پوشید، سعی کنید به زیباتر شدن ظاهر مادرتان نیز کمک کنید.
فمینیسم دهه‌هاست که وجود دارد اما با وجود آن هنوز هم خانم‌ها درست مثل زمان سیندرلا به ظاهر
خود اهمیت می‌دهند. فشار زیادی روی خانم‌ها برای جوان و زیبا به نظر رسیدن وجود دارد. و حتی زیباترین
زنان گاهی کم می‌آورند و با بالا رفتن سنشان برای بالا رفتن وزن یا چروک افتادن پوستشان نگران می‌شوند.

روز عروسی او
زنی که پنج سال پیش ازدواج کرده باشد، با حس افسوس و دلتنگی به عکس‌های عروسی خود نگاه می‌کند و چیزی که می‌بیند خانمی باریک و جوان و عاشق است. و حالا که خود را در آینه نگاه می‌کند، مادری چاق با یک بچه می‌بیند. لباس‌هایش شاید فقط یک سایز بزرگتر شده باشند اما خود را در مقایسه با زمان ازدواجش به مراتب چاق‌تر می‌بیند. بنابراین لازم است بعد از ازدواج برای حفظ تناسب اندام خود ورزش و رژیم مناسب غذایی را فراموش نکنید.

خانم‌ها به دنبال تحسین و تمجید خاص هستند
برای مردها درک این مسئله سخت است که چرا زنی که به نظر آنها بسیار عالی و جذاب است، نمی‌تواند زیبایی خود را ببیند. این طرز تفکر خانمتان نیست. زن‌ها برای اینکه بفهمند برای شوهرانشان جذاب هستند، نیاز به تایید آنها دارند. اینکه فقط به آنها بگویید که زیبا هستند کافی نیست. آنها به دنبال تحسین و تمجیدهای خاص هستند. تحسین‌هایی مثل، “عزیزم چقدر این مدل مو بهت میاد” یا “توی این لباس خیلی جذاب شده‌ای”!

عشق را زنده نگه دارید
با گذشت زمان، صادقانه پاسخ دادن به سوالاتی از خانمتان مثل “آیا چاق به نظر می‌آیم؟” یا “آیا پیر شده‌ام؟” فقط موجب بالا رفتن اضطراب و نگرانی او می‌شود. اینگونه سوالات باید با عشق پاسخ داده شود. اگر همسرتان مدام در تلاش است رژیم بگیرد، ورزش کند و ظاهرش را بهتر نگه دارد، با مهربانی از او حمایت کنید. این باعث می‌شود مراقبت بیشتری از خودش به عمل آورد و عشق بین شما ماندگارتر شود.




تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

يك روز مردي فقير از سر ناچاري تصميم گرفت تاغازي كه در خانه داشت را بردارد و بفروشد، مرد غاز را برداشت و بيرون شد كه ناگهان از در نيمه باز همسايه مرد غريبه اي را ديد كه در حال لهو و لعب با زن همسايه است مرد با خود انديشيد و فكري كرد سپس ناگهان وارد خانه همسايه شد و با خشم رو به مرد كرد و گفت اهاي با زن نامحرم و غريبه به چه كاري مشغولي؟ ميخواهي تا فرياد براورم تا حكم شرع را شارع بر تو جاري كند.
مرد غريبه به دامن مرد افتاد و با عجز و ناله از او خواست تا از او در گذرد... مرد فقير دستي به ريش كشيد و گفت تنها در صورتي از تو خواهم گذشت كه غاز من را به 20 سكه بخري . مرد دست در جيب كرد و بيست سكه داد مرد فقير گفت حالا در صورتي داد نمي زنم كه غاز را به من 1 سكه بفروشي، مرد نگون بخت هم قبول كرد و اينكار انقدر ادامه پيدا كرد كه مرد فقير تمامي سكه هاي انفرد را گرفت و همراه با غاز به خانه برگشت . وقتي ماجرا را با خوشحالي براي همسرش بازگو كرد همسرش به او گفت كه بهترست به نزد حاكم شرع رفته و داستان را براي او تعريف كند و از وي بپرسد كه آيا اين پول حرام است يا حلال؟ مرد نيز به گفته همسر وفا كرد و به در خانه حاكم شرع رفت و در زد و چون شارع در را باز كرد گفت يا قاضي القضات ما غازي داشتيم در خانه.... كه شارع حرف او را قطع كرد و گفت تو ما را سرویس نمودی با آن غازت....




تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

دراین کشور مردان پس از ازدواج وانتخاب شدن توسط زنان به خانه زن می روند.کلیک کن وادامه ش را بخوان(((http://rastgarworld.ir/10979)))




تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

آقا پسر ها :

۱- با ماشین میرن به بانک، پارک میکنن، میرن دم دستگاه عابر بانک.

2- کارت رو داخل دستگاه میذارن.

۳- کد رمز رو میزنن، مبلغ درخواستی رو وارد میکنن.

۴- پول و کارت رو میگیرن و میرن.

دختر خانم ها :

۱- با ماشین میرن دم بانک.

۲- به خودشون عطر میزنن.

۳- احتمالاً موهاشون رو هم چک میکنن.

۴- در پارک کردن ماشین مشکل پیدا میکنن.

۵- در پارک کردن ماشین خیلی مشکل پیدا میکنن.

۶- بلاخره ماشین رو پارک میکنن.

۷- توی کیفشون دنبال کارتشون میگردن.

۸- کارت رو داخل دستگاه میذارن، کارت توسط ماشین پذیرفته نمیشه.

۹- کارت تلفن رو میندازن توی کیفشون.

۱۰- دنبال کارت عابربانکشون میگردن.

۱۱- کارت رو وارد دستگاه میکنن.

۱۲- توی کیفشون دنبال تیکه کاغذی که کد رمز رو روش یاداشت کردن میگردن.

۱۳- کد رمز رو وارد میکنن.

۱۴- ۲دقیقه قسمت راهنمای دستگاه رو میخونن.

۱۵- کنسل میکنن.

۱۶- دوباره کد رمز رو میزنن.

۱۷- کنسل میکنن.

۱۸- مبلغ درخواستی رو میزنن.

۱۹- دستگاه ارور (خطا) میده.

۲۰- مبلغ بیشتری رو درخواست میکنن.

۲۱- دستگاه ارور (خطا) میده.

۲۲- بیشترین مبلغ ممکن در خواست میکنن.

۲۳- پول رو میگیرن.

۲۴- برمیگردن به ماشین.

۲۵- آرایششون رو توی آینه عقب چک میکنن.

۲۶- توی کیفشون دنبال سویچ ماشین میگردن.

۲۷- استارت میزنن.

۲۸- پنجاه متر میرن جلو.

۲۹- ماشین رو نگه میدارن.

۳۰- دوباره برمیگردن جلوی بانک.

۳۱- از ماشین پیاده میشن.

۳۲- کارتشون رو از دستگاه عابر بانک بر میدارن. (حواس نمی‌ذاره برای آدم)

۳۳- سوار ماشین میشن.

۳۴- کارت رو پرت میکنن روی صندلی کنار راننده.

۳۵- احتمالاً یه نگاهی هم به موهاشون میندازن.

۳۶- میندازن توی خیابون اشتباه.

۳۷- برمیگردن.

۳۸- میندازن توی خیابون درست.

۳۹- پنج کیلومتر میرن جلو.

۴۰- ترمز دستی رو آزاد میکنن. (میگم چرا اینقدر یواش میره)




تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

فارس پاتوق :مشکلات مختلف واژن می‌تواند موجب سوزش و خارش آن شود.

سوال: اگر بعد از رابطه ‌جنسی دچار سوزش و خارش در ناحیه واژن می‌شوم، یعنی چه مشکلی دارم؟

پاسخ: ازآنجاکه این علائم تاثیرات طبیعی رابطه‌ جنسی نیستند، می‌توانند نشانه این باشد که مشکلی در ناحیه واژن شما وجود دارد.

مشکلات مختلف واژن می‌تواند موجب سوزش و خارش آن شود، مخصوصاً بسیاری از عفونت‌ها که البته همه آنها با رابطه‌ جنسی در ارتباط نیستند. در زیر به برخی از این مشکلات اشاره می‌کنیم:

• عفونت قارچی:
خارش و سوزش دو نشانه از نشانه‌ های بسیار زیاد عفونت قارچی هستند که کاندیدیاز نیز نامیده می‌شود و بسیار متداول است. علائم دیگر عبارتند از ترشحات غلیظ و سفید رنگ کشک مانند و تورم لب‌های واژن. عفونت قارچی گاهی ممکن است از طریق رابطه‌ جنسی سرایت کند، اما نه همیشه، زیرا دخترهایی که رابطه‌ جنسی ندارند هم ممکن است دچار عفونت قارچی شوند. اگر تصور می‌کنید دچار عفونت قارچی شده‌اید اما تابحال این مشکل را نداشته‌اید، حتماً به پزشک مراجعه کنید. آنهایی که مکرراً دچار عفونت قارچی می‌شوند از داروهای بدون نسخه موجود در داروخانه‌ها که کرم‌های ضدقارچ هستند یا از درمان‌‌های شیاف واژن استفاده می‌کنند.


یک انگل تک‌سلولی که می‌تواند در غده پروستات مردها نیز زندگی کند می‌تواند موجب بروز ترشحات کف ‌مانند زرد-سبز رنگ و همچنین خارش شود. این مشکل با داروهای بدون نسخه قابل درمان نیست و نیاز است به پزشک مراجعه کنید.

• واژینیت:
به معنای التهاب واژن است. واژینیت درنتیجه رابطه‌ جنسی یا هر عامل دیگری که توازن عادی واژن را که حاوی باکتری‌هایی که به تمیز کردن واژن و حفظ رطوبت عادی آن کمک می‌کند، اخلال ایجاد می‌کند.

• سوزش واژن:
عوامل مربوط به رابطه‌ جنسی که ممکن است موجب سوزش و خارش واژن شوند شامل استفاده از کرم‌ها و ژل‌های اسپرم‌کش یا سایر وسایل جلوگیری از بارداری است. همچنین خانم‌های یائسه، که سطح پایین استروژن در بدنشان گاهی موجب خشک شدن رطوبت واژن‌شان می‌شود، رابطه‌ جنسی برایشان ناراحت‌کننده خواهد بود. کرم‌های واژن که بدون نسخه از داروخانه قابل تهیه هستند و می‌توانند رطوبت واژن را حین رابطه‌ جنسی افزایش دهند، برای این مشکل مفید هستند.

• واکنش‌های حساسیتی:
این مشکل که نسبت به عفونت تداول کمتری دارد نیز می‌تواند موجب خارش و سوزش واژن بعد از رابطه‌ جنسی شود. خانم‌ها ممکن است گاهی نسبت به مایع منی مرد آلرژی داشته باشند. تشخیص آلرژی‌های مایع‌ منی بخاطر علائم بسیار شخصی که دارند و ممکن است خانم‌ها با پزشک خود درمیان نگذارند، بسیار دشوار است. بعد از تشخیص عفونت، خانم‌هایی که متوجه می‌شوند دچار آلرژی به مایع‌ منی هستند، ممکن است از همسر خود درخواست کنند که از کاندوم استفاده کند. اگر بعد از استفاده از کاندوم علائم قبلی از بین رفت، احتمالاً مشکل حساسیت بوده است.

خودِ کاندوم نیز ممکن است موجب خارش و سوزش واژن در خانم‌هایی شود که به لاتکس، پلاستیکی که برای ساخت کاندوم‌ها استفاده می‌شود، حساسیت داشته باشند. افرادیکه به لاتکس حساسیت دارند، معمولاً با قرار گرفتن در معرض آن پی به حساسیت خود می‌برند. ازآنجاکه حساسیت به لاتکس مسئله‌ای کاملاً جدی است، که حتی ممکن است علائم کشنده و بسیار پرخطری مثل ایجاد مشکل تنفسی داشته باشد، به خانم‌هایی که این مشکل را دارند توصیه می‌شود از کاندوم‌های بدون لاتکس یا وسایل جلوگیری دیگر استفاده کنند.



تاریخ: پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 14193
تعداد مطالب : 259
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

4

استخاره آنلاین با قرآن کریم


بازی آنلاین


دريافت كد بازی آنلاين تصادفی



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


کد گالری


فال حافظ



فال انبیاء

فال انبیاء



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

> فيلم سه بعدي با عينك مخصوص - اورژينال

8,500 تومان

> ارسال تبلیغات به ایمیل بیش از 210 هزار کاربر فعال

10,000 تومان

> مجموعه بي نظير كارتون winx

12,500 تومان

> قلم خش گير خودرو هاي ايران خودرو و سايپا

17,000 تومان

> سریال خارق العاده آموزش زبان extra

6,800 تومان

> گن يا تيشرت لاغري مردانه

35,000 تومان

> به آساني صافكار ماشين خود باشيد

17,000 تومان

> كرم موبر دائمي Balea

18,500 تومان

> نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی بانک‏،شهرداری،شرکت نفت و ... با پاسخنامه

5,000 تومان

> چاي لاغري دكتر جيمز

9,000 تومان

> کارتون خانواده دکتر ارنست - دوبله فارسی

7,800 تومان

> لیست 44 گروه جیمیل با مجموع بیش از 28600 ایمیل فعال

28,000 تومان

> مجموعه بي نظير كارتون BEN 10

12,500 تومان

> ساعت LED سامورایی – قرمز و آبي

14,800 تومان

> اکتان بنزین WURTH

4,800 تومان

> سفيد كننده ليزري دندان وايت لايت

18,500 تومان

> پمپ باد همراه اتومبيل ( 4 كاره )

40,000 تومان

> مجموعه بی نظیر كارتون کایو caillou

7,800 تومان

> پكيج طلائي خش گير خودرو ( كار پك اصلي )

20,000 تومان

> کرم گياهي موبر دائمي باله آ - اصل آلمان

16,800 تومان

امارگیر حرفه ای سایت

mouse code

كد ماوس