چه خبره اینجا
اخبار-عمومی-تفریحی

با توجه ویژه به مطالب بیان شده ، می توان از یک سو از بروز ، شیوع و پخش بیماری مشترک بین انسان و دام ( ماهی قرمز ) جلوگیری نمود و از طرفی از اتلاف هزینه جلوگیری نمود


جان و عمر یک ماهی که تا 40 سال هم می رسد طی چند روز نابود نکنیم

 
گروه اینترنتی قلب من

 

 

ماهی فایتر با نام علمی Betta splendensو نام انگلیسی Siamese fighting fish میباشد. خاستگاه گونه اصلی این ماهی مالاوی و تایلند است. گونه ای از این ماهی که به ماهی جنگجوی پرده دار معروف است به رنگهای سرخ، آبی، سبز و رنگهای زیبایی دیگر یافت می شود. می توان از آکواریوم های شیشه ای کوچک برای نگهداری یک ماهی نر آن به تنهایی استفاده کرد چنانچه تعدادی از این ماهیان را با هم پرورش دهیم. می توانیم تمام رنگهای زیبای آنها را در یک جای داشته باشیم، اما باید توجه داشت که اگر دو ماهی نر از این گونه را در یک آکواریوم قرار دهیم، آنها با هم خواهند جنگید و عاقبت ماهی ضعیفتر از پای خواهد آمد. این ماهی در لانه ای از حبابهای هوا تخم ریزی می کند. در یک آکواریوم که تعداری ماهی ماده نگهداری می شود.. وجود یک ماهی نر کافی است . در آکواریومهای بزرگ می توان یک جفت نر و ماده را نگهداری نمود.


تشخیص جنسیت این ماهی چگونه امکان پذیر است؟

ماهیان ماده رنگهای کمتری دارند و باله های پرده دار آنها بلند نیست
گروه اینترنتی قلب من

اینکه می گویند امکان نگهداری دو ماهی نر با هم وجو ندارد صحت دارد؟

بله ، در صورتی که دو ماهی نر را با هم نگهداری کنیم بعد از نزاع فراوان یکی دیگری را از پای در خواهد آورد اما در مخازن و آکواریوم های بزرگ می توان ماهی نر و ماده را کنار هم نگهداری کرد. در مخازن کوچک ماهی نر تنها به دید تکثیر به ماهی ماده می نگرد و به همین جهت و به علت شکل خاص آمیزش آنها به ماده صدمات زیادی را وارد می کند و گاهی موجب مرگ ماهی ماده می شود. اما در زمانی که تکثیر این ماهی صورت پذیرد تا زمانی که به طور کامل ماهیان تمایز جنسی از لحاظ ظاهری پیدا نکرده اند، می توانند کنار یکدیگر زندگی کنند و از زمانی که نرها در گله نمایان شدند باید آنها را جدا و بصورت جداگانه پرورش داد
در مورد فروش ماهیان رزمجو بصورت توأم ماهیان ماده را می توان نگهداری کرد و به فروش رساند اما به علت زیبایی بسیار بیشتر ماهیان نر اغلب تمایل بازار به نگهداری از ماهیان نر است که باید بصورت تک تک در ظروف مجزا نگهداری و در بازار عرضه شوند.

برای تغذیه این ماهی از چه نوع غذاهایی می توان استفاده کرد؟

این ماهی از غذای زنده در دوران لاروی مثل فیتوپلانگتون ها و ناپلیوس آرتمیا تغذیه می کند و در مرحله پرورش می توان از غذاهای پولکی موجود در بازار و یا غذاهایی که بصورت دانه بندی ریز جهت ماهیان زینتی در بازار وجود دارند استفاده نمود. از غذاهای منجمد مثل کرم خونی شیر و نومیده هم می توان استفاده کرد.

مهمترین مزایای نگهداری از این ماهی نسبت به ماهی قرمز چیست؟
1.نیاز اکسیژنی بسیار پایین این ماهی است. چون رزمجو یک ماهی لابیرنت دار است و قادر به ذخیره اکسیژن و اکسیژن مورد نیاز را از سطح آب می گیرد
. 2.نیاز به نگهداری در جایی بسیار کم و مخازن کوچک دارد.
3 زیبایی ظاهری این ماهی بسیار زیاد است.
4.قیمت مناسبی دارد که شاید حتی از ماهی قرمز نیز ارزانتر باشد.
5.ماهی قرمز یک ماهی زینتی مخصوص حوضچه ها و آب نماهای زینتی است، نه تنگ های کوچک خانگی .
6.عمر مفید ماهیان قرمز تا چند ده سال می رسد که این مهم مستلزم سطحی وسیع و نگهداری این ماهیان در حوضچه های مخصوص است نه تنگ های خانگی در حالی که عمر متوسط رزمجو حدود 4سال است و به راحتی می توانند میزان زیادی از عمر مفید خود را در تنگهای خانگی سپری نمایند.
7.بیماری مشترک و خاصی از ماهی رزمجو (فایتر) گزارش نشده است.
 

 

در روزهای گذشته انجمن حمایت از حیوانات اصفهان به آن دسته از هموطنان عزیزی که به دلایلی توانایی نگهداری از ماهی قرمز را ندارند پیشنهاد داده است از ماهی رزمجو (فایتر) بدلیل مقاومت و سازگاری زیاد در برابر عوامل محیطی بجای ماهی قرمز در سفره هفت سین نگهداری کنند. در این خصوص و برای آشنایی بیشتر با شرایط نگهداری ماهی رزمجو و مزیتهای آن نسبت به ماهی قرمز با آقای مهندس علی ادریس زاده ، کارشناس شیلات و از پرورش دهندگان ماهیان زینتی گفتگویی انجام داده است.

لطفاً مختصری در مورد ماهی رزمجو (فایتر) بفرمائید؟
گروه اینترنتی قلب من



تاریخ: دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

 

ازجمله مجازارت و شکنجه هادر زمان پهلوی نیز به این شرح اعلام شده است:

کارشناسان سازمان عفو بین الملل درباره شکنجه های ساواک چنین نوشته اند:

ساواک به منظور تجاوز به قربانیان خود حیواناتی را تربیت کرده بود که خرس ها از آن جمله اند، بیشتر به خاطر شکنجه روانی، از تجاوز جنسی استفاده می کردند بویژه برای حالتی که اعتراف گرفتن از شوهران یا پدران را می خواستند به زنان و دخترانشان در برابر چشم آنها تجاوز می کردند…زنان زندانی را هم پیش چشم شوهران یا پدرانشان مورد تجاوز قرار می دادند… مهندس مهدی بازرگان تعریف می کند: خودم در زندان لشکر ۲ زرهی خرسی را که در حمام مخروبه و تاریک به جان دخترها می انداختند، دیده بودم…

کلیک کن وباقی شو بخوان(((http://rastgarworld.ir/)))




تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

زردچوبه در نواحی گرم آسیا و آفریقا کشت می گردد. بیشترین صادرات این محصول از کشورهای هند، اندونزی و چین صورت می گیرد.

ترکیبات مهم:
مهم ترین ترکیبات زردچوبه پیگمان های زرد رنگی، از دسته کورکومینوزیدها هستند. این مواد به میزان ۳ تا ۵ درصد زردچوبه را تشکیل می دهند و ترکیبات اصلی آن شامل کورکومین و دزوکسی کورکومین هستند.

ترکیبات دیگر شامل اسانس به میزان ۳ تا ۷ درصد است که مهم ترین مواد آن شامل بیس آبولن، گواین، ژرماکرن، تورمرون، زینجیبرن و کورلون هستند.

اثرات مهم:
مهم ترین خاصیت زردچوبه، خاصیت صفرا آوری آن است. از دیگر خواص آن اثرات ضد التهاب، ضد سموم بعضی مارها، ضد سموم کبدی، ضد باکتری، ضد سرطان، ضد نفخ و مقوی معده هستند.

شرح بعضی خواص مهم آن عبارتند از:
خاصیت ضد اکسیدان:
این خاصیت مربوط به هر دو دسته مواد محلول در آب و چربی آن است. این خاصیت زردچوبه قوی تر از ویتامین E است.

خاصیت ضد سرطان:
این خاصیت را مربوط به اثرات ضد اکسیدان مستقیم یا از طریق خنثی کردن رادیکال های آزاد و یا خنثی کردن بعضی از مواد موثر کارسینوژن می دانند که در آزمایشات داخل و خارج از بدن به اثبات رسیده است.

خاصیت ضد ورم:
خاصیت ضد ورم زردچوبه مشابه اثر کورتیزون یا فنیل بوتازون است.

زردچوبه و بیماری قلبی – عروقی:
زردچوبه دارای خاصیت کاهش کلسترول و جلوگیری از چسبندگی پلاکت ها است.

زردچوبه و کبد:
از نظر محافظتی اثراتی شبیه به گلی سریزین یا سیلی مارین را ایجاد می کند.

روده ای – معده ای:
زردچوبه دارای اثر ضد نفخ و ازدیاد آنزیم های روده و معده است. مقدار زیاد آن ممکن است باعث زخم شود؛ ولی مقدار کم آن باعث افزایش ترشحات معده شده و از زخم حاصل از استرس، الکل و ایندومتاسین جلوگیری می کند.

ویژگی ضد میکروبی زردچوبه:
اسانس زردچوبه دارای خاصیت ضد میکروبی به روی بسیاری از میکروارگانیسم ها از جمله استافیلوکوک، استرپتوکوک، کلستریدیوم، سارسینا، کورینه باکتریوم و خاصیت ضد قارچی است.

مقدار مصرف
مقدار مصرف دارویی روزانه زردچوبه حدود ۵/۱ تا ۳ گرم است که می توان در دوزهای نیم تا یک گرمی در سه نوبت مصرف کرد. هم چنین بهتر است از فرآورده های استاندارد شده به عنوان دارو مصرف شوند.

فرآورده های دارویی:
حدود ۷۰ فرآورده دارویی از زردچوبه در نقاط مختلف جهان تهیه و مصرف می شوند. بیشتر این محصولات مربوط به بر طرف کردن مشکلات صفرا و به عنوان صفرا آور هستند. از زردچوبه به صورت پودر در تغذیه مصرف می شود. هم چنین به صورت مخلوط به شکل ادویه در جهان مصرف زیادی دارد و یکی از پُر مصرف ترین اشکال آن به صورت پودر کاری است. هم چنین تنتور زردچوبه نیز تهیه شده که مقدار مصرف آن نیم تا یک میلی لیتر سه بار در روز می باشد.

عوارضی جانبی:
مطالعات روی کشت سلول نشان می دهد که کورکومینوزیدها می توانند اثرات سیتوتوکسیک (کشنده ی سلول) داشته باشند؛ ولی این موضوع در اثر مصرف زردچوبه در انسان گزارش نشده است.

همین مواد ممکن است باعث تغییرات شکل زخم معده شوند.

مهم ترین اثرات گزارش شده زردچوبه:
ضد آمیب، ضد درد، ضد اسید معده، ضد آرتریت، ضد باکتری، پادزهر آرسنیک، ضد ادم، ضد حساسیت، ضد سرطان، ضد ویروس ایدز، ضد موتاژن، ضد اکسیدان، ضد پسوریازیس، ضد تب، ضد عفونی کننده، ضد اسپاسم، ضد تومور، ضد زخم معده، ضد نفخ، قابض، ادرارآور، خلط آور، محافظ معده، بندآورنده ی خون، محافظ کبد، کاهش دهنده ی چربی خون، مقوی معده، مقوی رحم، قارچ کش، کرم کش، محرک سیستم ایمنی و محرک ترشح موکوس.

نکات قابل توجه:
۱- برای مصرف دارویی زردچوبه، می توان آن را در کپسول های پانصد میلی گرمی ژلاتینی که در داروخانه ها به فروش می رسند، پُر نموده و استفاده کرد.
۲- در صورتی که بخواهیم از اثر دارویی زردچوبه استفاده کنیم مسلماً میزان مصرف آن باید بیش از اندازه غذایی و در حد توصیه شده باشد.
۳- برای نگه داری زردچوبه نباید از ظروف پلاستیکی استفاده کرد. بهترین ظروف آلومینیومی و شیشه های رنگی (قهوه ای) می باشند. هم چنین درب ظرف باید کاملا بسته باشد.
۴- ریشه و ریزوم زردچوبه که پودر نشده است در برابر حرارت مقاوم تر از پودر آن است، ولی چون اکثراً پودر زردچوبه در بازار مصرف به فروش می رسد، برای نگه داری طولانی مدت آن بهتر است در جای خنک نگه داری شود.
۵- چون بخشی از اثرات زردچوبه مربوط به رایحه (اسانس) آن می باشد که در اثر حرارت و یا مرور زمان کاسته می شود، لذا زردچوبه کهنه دارای خواصی کمتر از زردچوبه تازه است.
۶- میزان مصرف زردچوبه به عنوان دارویی تا روزی ۳ گرم برای اشخاص بالغ بلامانع می باشد. گزارشاتی مبنی بر مصرف ۸ تا ۱۰ گرم زردچوبه به طور روزانه در هندوستان بدون اثرات جانبی در انسان به چاپ رسیده است.




تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون
یک سخنران مشهور سمینارش را با در دست گرفتن بیست دلار اسکناس شروع کرد او پرسید چه کسی این بیست دلار را می خواهد دست ها بالا رفت.او گفت:من این بیست دلار را به یکی از شما می دهم اما اول اجازه دهید کاری انجام دهم. او اسکناسها را مچاله کرد و پرسید چه کسی هنوز این ها را می خواهد؟ باز هم دست ها بالا بودند.او جواب داد خوب. اگر این کار را کنم چه؟ او پول ها را روی زمین انداخت و با کفشهایش آنها را لگد کرد بعد آنها را برداشت و گفت: مچاله و کثیف هستند حالا چه کسی آنها را می خواهد؟ بازهم دستها بالا بودند سپس گفت: هیچ اهمیتی ندارد که من با پولها چه کردم شما هنوز هم آن ها را می خواستید چون ارزشش کم نشد و هنوز هم بیست دلار می ارزید. اوقات زیادی ما در زندگی رها می شویم، مچاله می شویم و با تصمیم هایی که می گیریم و یا تصمیم هایی که برایمان می گیرند و حوادثی که به سراغ ما می آیند آلوده می شویم . و ما فکر می کنیم که بی ارزش شده ایم اما هیچ اهمیتی ندارد که چه چیزی اتفاق افتاده یا چه چیزی اتفاق خواهد افتاد. شما هرگز ارزش خود را از دست نمی دهید. کثیف یا تمیز،مچاله یا چین دار شما هنوز برای کسانی که شما را دوست دارند بسیار ارزشمند هستید. ارزش ما در کاری که انجام می دهیم یا کسی که می شناسیم نمی آید ارزش ما در این جمله است که: ما که هستیم؟ هیچ وقت فراموش نکنید که شما استثنایی هستید



تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

یک رابطه ‌جنسی خوب چیزی بیشتر از خود نزدیکی است. بخش عمده هیجان و شور رابطه ‌جنسی قبل از نزدیکی اتفاق می‌افتد (مخصوصاً برای خانم ها). هر کاری که بعنوان مقدمه برای رابطه‌ جنسی انجام شود ، پیش‌نوازی نامیده می‌شود.

وقتی به آن فکر کنید ، پیش‌نوازی دو نوع دارد - پیش‌نوازی جسمی و پیش‌نوازی احساسی. تقریباً همه با پیش‌نوازی جسمی آشنایی دارند که شامل بغل کردن، بوسیدن، لمس کردن عاشقانه و رابطه جنسی دهانی و از این قبیل می‌شود. اما وقتی به پیش‌نوازی احساسی می‌رسد، اکثر افراد حتی نمی‌دانند که این وجود دارد چه برسد به اینکه چطور از آن برای بهبود تجربه جنسی استفاده کنند.

چرا پیش ‌نوازی تا این اندازه اهمیت دارد؟
پیش‌نوازی برای تحریک و برانگیختن همسر برای آماده‌ کردن او برای نزدیکی استفاده می‌شود. نه تنها پیش‌نوازی شور و هیجانتان را بالا می‌برد بلکه اگر به درستی انجام دهد به ایجاد نعوظ در مردان و خیس و نرم شدن واژن در خانم‌ها کمک می‌کند. اما اگر ندانید چه باید بکنید، می‌توانید همه شور و احساس طرف‌مقابل را از بین ببرد.

بایدها و نبایدها
پیش‌نوازی یک هنر است و باید بدانید چه کارهایی را باید و نباید انجام دهید. اجازه بدهید با کارهایی که باید از آن حین پیش‌نوازی اجتناب کنید شروع کنیم.

خیلی خشن رفتار نکنید. همسرتان نیاز دارد که او را با نرمی و محبت لمس یا درواقع نوازش کنید. پس دفعه بعدی که می‌خواهید همسرتان را لمس کنید، سعی کنید اینکار را نرم‌تر و بااحساس‌تر انجام دهید.

حرکات تکراری. اینکه بخواهید هر بار یک کار مشابه انجام دهید، خسته‌کننده یا حتی آزاردهنده می‌شود. اگر همسرتان گفته است که در یک کار و عمل خاص خوب هستید، فقط به آن کار بسنده نکنید و مدام آن را تکرار نکنید. سعی کنید حرکات دیگری را هم امتحان کنید تا بتوانید شعله احساساتش را مشتعل کنید.

نداشتن اعتمادبه‌نفس. اگر شجاعت لازم برای امتحان کردن کارهای جدید را نداشته باشید، موفق نخواهید شد. پیش‌نوازی فقط آزمایش و خطاست. سعی کنید راهکارهای مختلف را امتحان کنید و از همسرتان نظر بخواهید.

در طول رابطه جنسی دهانی خشن نباشید. گاهی‌اوقات همسرتان ممکن است از رابطه جنسی دهانی خوشش نیاید. دلایل زیادی وجود دارد که زنان از رابطه جنسی دهانی خوششان نیاید. بخشی از آن می‌تواند با نحوه انجام این کار توسط شما مرتبط باشد اما این احتمال هم وجود دارد که با این کار راحت نیست. یادتان باشد که نباید هیچوقت او را مجبور به کاری کنید.

نوک سینه‌هایش را نچرخانید. به هیچ وجه نباید اینکار را انجام دهید. این کار به هیچ عنوان برای خانم‌ها تحریک‌کننده نیست. حتی احساس خوبی هم به آنها نمی‌دهد زیرا واقعاً دردآور است.

کلیتوریس را فراموش نکنید. ساده‌ترین راه برای اکثر خانم‌ها برای رسیدن به ارگاسم، تحریک کلیتوریس است. پس همه تلاشتان را بکنید که روی این ناحیه خوب کار کنید.

من آنطور می‌خواهم! زنان موجوداتی احساساتی هستند که باید آنها را از نظر احساسی و روانی نیز تحریک کنید. به همین دلیل است که پیش‌نوازی یک باید است. برای اینکه مطمئن شوید همسرتان از پیش‌نوازی لذت ببرد، چند نکته برایتان آورده‌ایم.

حرف بزنید. سعی کنید در گوشش حرف‌های عاشقانه و محرک زمزمه کنید. اول بگویید که چقدر دوست دارید بدنش را لمس کنید. بعد برایش توصیف کنید که کجاهای بدنش را دوست دارید لمس کنید و چطور اینکار را خواهید کرد. این باعث می‌شود خیلی زود تحریک شود.

در ملاءعام ابراز احساس کنید. مرزهای او برای ابراز احساسات در ملاء‌عام را امتحان کنید. وقتی با دوستانتان دورهمی گرفته‌اید و مشغول صحبت هستید، ببینید چطور با نوازش کردن پشتش و بوسیدن صورتش واکنش می‌دهد.

به خاطر داشته باشید که پیش‌نوازی باید حداقل 20 دقیقه طول بکشد. پس عجله نکنید. سعی کنید از وقتتان و تحریک ذهن و جسم همسرتان لذت ببرید و یادتان باشد یک رابطه جنسی خوب همیشه با یک پیش‌نوازی عالی شروع می‌شود.




تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

دخترخانم ها کلیک کنید وباقی شو بخوانین(((http://www.linkbox.bebinin.com/)))




تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

کلیک کن ومطالب آن را ببین وبخوان(((http://www.linkbox.bebinin.com/)))




تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

کلیک کن وخودتوروانشناسی کن(((http://khabarkhooneh.com/fa/)))




تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

کلیک کن وفیلم رو ببین وفقط بخند(((http://rastgarworld.ir/9812)))

 




تاریخ: دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

ادامه مطلب در(((http://www.pcparsi.com/html)))




تاریخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

ادامه مطلب در(((http://www.pcparsi.com/html)))




تاریخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

ادامه مطلب در(((http://www.pcparsi.com/html)))




تاریخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

ادامه مطلب در(((http://www.pcparsi.com/html)))




تاریخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

ادامه مطلب در(((http://www.pcparsi.com/%D8%)))




تاریخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

ادامه مطلب در(((http://www.pcparsi.com/%D9%86%)))




تاریخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

 

نتایج تحقیقات مختلف درمورد خیانت متفاوت است. وقتی محققان پرسشنامه‌هایی را بین زنان و مردان مختلف پخش کردند و از آنها پرسیدند که آیا تابحال خیانت کرده‌اند یا نه، به نظر رسید که مردان علاقه زیادی به لاف زدن درمورد خیانت‌های خود دارند. اما زنان معمولاً انجام اینکار را پنهان کرده و درمورد آن دروغ می‌گویند. هِلِن فیشر جامعه‌شناس اعتقاد دارد که این مسئله علت دارد و آن این است که زنان در طول تاریخ بیشتر از مردان مورد خیانت قرار گرفته‌ اند. درنتیجه خیانت، زنان ، فرزندان و حمایت مالی و اقتصادی خود را از دست داده و حتی در برخی کشورها تحت خشونت‌های قانونی قرار می‌گیرند.
تقریباً نیمی از افرادیکه در روابط متعهد هستند، در نقطه‌ای از رابطه دست به خیانت می‌زنند. و 98 درصد از افراد درمورد فردی جز فرد مقابلشان در رابطه عشقی خیالپردازی می‌کنند. با شیوع شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک ، این خیالپردازی‌ها بسیار راحت‌تر از گذشته شده است، چه به‌صورت آنلاین و چه واقعی.جالب است که ندرتاً افراد همسرشان را به ‌خاطر کسی که با او دست به خیانت زده‌اند رها می‌کنند. و آنهایی که اینکار را می‌کنند، احتمال طلاق در رابطه دومشان بسیار بالا است زیرا فرد مقابل نمی‌تواند به کسی که یکبار به خانواده خود خیانت کرده است، اعتماد کند.پس اگر خیانت سودی به دنبال ندارد، چرا آدم‌ها به هم خیانت می‌کنند و آیا می‌توان جلو خیانت همسر را گرفت؟برخلاف باور عموم، خیانت معمولاً زمانی اتفاق نمی‌افتد که فرد از رابطه خود ناخوشنود است. هشتاد درصد از خیانت‌ها به دلیل فرصتی که به دست رسیده‌ است انجام می‌شوند.اگر این درست باشد، بنابراین مهم نیست که چند مرتبه با همسرتان رابطه‌ جنسی داشته باشد یا اینکه آشغال‌ها را شب‌ها سر کوچه بگذارید یا نه. ازدواج شما همیشه درمعرض خیانت قرار دارد. دور کردن دوستان از جنس مخالف همسرتان یا محدود کردن زمانی که در اینترنت سپری می‌کند هم اثری ندارد.و البته این را هم بگوییم که همیشه کسانیکه مشکل اخلاقی دارند نیستند که خیانت می‌کنند.

در سال 2004، 82 درصد از پاسخ ‌دهندگان به یک تحقیق ابراز کرده‌اند که خیانت همیشه کاری اشتباه است. و یک تحقیق نشان داده است که تا نیمی از زنان متاهل بعد از ازدواج تا قبل از 40 سالگی حداقل یک عاشق دارند.پیش‌گیری از خیانت خیلی ساده است ، راهش راست گفتن است . محققان و روانشناسان اعتقاد دارند که برای اینکه زوج‌ها از بروز خیانت در زندگی زناشویی خود جلوگیری کنند، باید اول قبول کنند که جذب شدن به افراد دیگر مسئله‌ای کاملاً طبیعی است. و اگر متوجه شدید که درمورد یک فرد دیگر به غیر از همسرتان خیالپردازی می‌کنید، باید موضوع را به اطلاع همسرتان برسانید. این یعنی درمورد احساساتتان صادق باشید. البته لازم نیست که با گفتن جزئیات مسئله احساسات همسرتان را خدشه‌دار کنید اما قبل از اینکه نگرانی‌هایتان به مسئله جدی‌تری تبدیل شود با همسرتان صادق باشید.به همسرتان بگویید که چه ویژگی رابطه‌تان را تحسین می‌کنید و فکر می‌کنید رابطه‌زناشوییتان چه ایرادات و اشکالاتی دارد. کاملاً راحت و معمولی با همسرتان حرف بزنید و احساساتتان را با هم درمیان بگذارید.حرف زدن درمورد این مسائل را باید با دیدگاهی عادی و طبیعی نگاه کنید نه تهدیدآمیز مگراینکه طرف مقابلتان چیزی را از شما پنهان کند. آنوقت است که آن خیالپردازی به مسئله‌ای جدی‌تر تبدیل می‌شود و ممکن است موجب رفتارهای موزیانه و پنهان‌کاری شود. همین است که خیانت ایجاد می‌کند.دفعه بعدی که با فردی جذاب روبه‌رو شدید، کسی که از هر لحاظ تجسینش می‌کردید، حتماً موضوع را با همسرتان درمیان بگذارید. همیشه به اینکه در رابطه‌تان چه می‌کنید دقت داشته باشید. این را به یک اولویت زندگیتان تبدیل کنید و از بودن با هم لذت ببرید.بعد از مدتی خواهید دید که جزء معدود روابط متعهدی خواهید بود که دو طرف کاملاً به هم متعهد هستند.




تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

 

 

به نقل از خبر 20 ژانویه (30 دی) روزنامه البیان امارات،
یک زن هندی در آمریکا پس از گذشت چند روز از خوردن ماهی خام و بزرگی در یکی از رستوران های ژاپنی در نیویورک آمریکا، درد شدیدی از ناحیه شکم احساس کرد.این زن 36 ساله که «باتریشا» نام دارد، در حالی که شکمش برآمده شده و به طور مستمر حالت استفراغ داشت، فورا به بیمارستانی در نیویورک منتقل شد.پزشکان پس از معاینه، متوجه حرکت موجود زنده ای در درون شکم وی شدند.پس از آنکه شکم وی را شکافتند ماری به رنگ سیاه و سفید پیدا کردند که پزشکان و پرستاران را وحشت زده کرد.سرانجام پزشکان این مار لاغر را که طول آن به دو متر می رسید از شکم زن خارج کردند.هم اکنون این زن در بهبودی به سر می برد.




تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون




تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

 

یک استاد موسیقی به یکی از دانش آموزانش گفت موقع خواندن اکتاوهای پایین برهنه شود و پس از آن با انجام حرکات جنسی به خواندن ادامه دهد.این استاد سابق کالج تاکوما، کوین گاسپول ۳۷ ساله ماه آینده به دادگاه می رود تا به خاطر پیشنهاد غیراخلاقی پاسخگو باشد و مطابق قانون با او برخورد شود.گاسپول که رهبر گروه در کلیسای متودیست بالین مموریال است به یک دانش آموز ۱۷ ساله گفت انجام حرکات جنسی باعث می شود صدای او شفاف تر و قوی تر شود.به گزارش نیوز تریبون، این دانش آموز مدرسه ی گیگ هاربور برای دوره ی آمادگی ستارگان در این کالج ثبت نام کرده بود.مدارک حاکی از آن است این دانش آموز ادعا کرده به برخی توصیه های او نظیر عریان شدن عمل کرده و واقعا اثر مثبتی داشته اند.




تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

سردرد و میگرن از آن دست مشکلاتی هستند که زندگی را مختل و فرد را دچار مشکلات اساسی می‌کند.اگر شما اغلب دچار سردرد می‌شوید یا میگرن دارید و از عوارض برخی از داورها می‌ترسید باید بدانید که خوشبختانه روش‌های جایگزین مناسبی برای حل مشکلات وجود دارد. در این مطلب کوتاه شما را با چند روش طبیعی درمان سردرد آشنا می‌کنیم. ما همراه باشید.

1- روغن گیاهی نعنا: تسکین هر نوع سردردی

یکی از روغن‌های معروف برای تسکین هر نوع سردردی روغن نعنا است. برای پیشگیری از سردرد می‌توانید روغن نعنا را با روغن لیموترش استفاده کنید.برای تسکین هر چه سریع‌تر سردرد می‌توانید به آن روغن گیاهی اسطوخودوس نیز اضافه کنید.
روش استفاده: برای تسکین و پیشگیری از سردرد دو قطره از هر کدام از روغن‌های اشاره شده (روغن نعنا، روغن لیموترش و روغن اسطوخودوس) را با هم مخلوط کنید و یک قاشق غذاخوری روغن بادام یا روغن زیتون نیز به آن بیفزایید. سپس این روغن را روی شقیقه‌ها و پشت گردنتان بمالید و ماساژ دهید.

2- گل راعی و گل ساعتی موثرند

زمانی که سردرد شما از استرس، فشارهای روحی و یا افسردگی ناشی می‌شود به سراغ گل راعی و گل ساعتی بروید. این گیاهان برای تسکین سردردهای ناشی از استرس یا افسردگی موثر عمل می‌کنند.
 روش مصرف: کپسول‌های این گیاهان در داروخانه و عطاری‌ها به فروش می‌رسد. به مدت 20 روز و هر روز دو عدد از این کپسول‌ها را میل کنید.

3- کافئین تا چه حد موثر است؟

باید بدانید زمانی که سردرد شما ناشی از میگرن (سردردی که نیمه‌ی سر احساس می‌شود و اغلب مانند قلب حالت ضربانی دارد)، استرس باشد نوشیدن تنها یک فنجان قهوه به خودی خود دردی را دوا نمی‌کند.نتایج مطالعات گوناگون نشان داده است قهوه به تنهایی تأثیر جزیی در درمان سردرد دارد اما این نوشیدنی می‌تواند تأثیر داروهای قدیمی مثل آسپرین و ایبوپروفن را بیشتر کند.
 روش استفاده: اگر برای تسکین سردردتان دارو مصرف می‌کنید سعی کنید این داروها را همراه با قهوه‌ی غلیظ میل کنید. در این صورت تأثیر داروها بیشتر می‌شود.

4-در تاریکی استراحت کنید

میگرن و سردرد معمولاً با استرس، سر و صدا و نور زیاد تشدید می‌شود. استراحت و ریلکسیشن می‌تواند کمک بزرگی برای تسکین سردردهایتان باشد. برای این کار در یک مکان آرام و راحت بنشینید. چراغ‌ها را خاموش کنید و پرده‌ها را بکشید. چشم‌هایتان را ببندید و به آرامی نفس عمیق بکشید و سعی کنید سنگینی سرتان را با نفس‌هایتان از بین ببرید.



تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون

فاطمه 8 ساله می تواند یک انسان تا وزن 80 کیلو را روی دوشش سوار کرده و دور اتاق بچرخاند یا اینکه مادر 126 کیلویی اش را با استفاده از یک چارپایه روی دوش خود سوار کرده و چند متر راه ببرد.دختر 8 ساله ساروی دو برابر دیگر همکلاسی هایش قد و وزن دارد و قدرت وی در بلند کردن اجسام به اندازه یک قهرمان وزنه برداری است. یک دختر 8 ساله ساروی قادر است مادر 126 کیلویی خود را روی دوشش سوار کرده و وی را با خود از اتاقی به اتاق دیگر ببردبه گزارش پی سی پارسی این دختر فاطمه نادری نام دارد و در محله آرامگاه ساری زندگی می کند. فاطمه دانش آموز کلاس سوم ابتدایی دبستان شهید والفجر ساری است و برخلاف جثه بزرگی که نسبت به همسن و سالان خود در مدرسه دارد هرگز دختر پرخوری نیست و تقریباً به اندازه همکلاسی های خود غذا می خورد. هنوز درباره اینکه راز انرژی بیش از حد در بدن وی ناشی از چیست؟ بررسی صورت نگرفته است اما همه معلمان و همکلاسی هایش بر این باور تاکید دارند که فاطمه قدرتی برابر با یک ورزشکار حرفه ای وزنه برداری دارد و توان اصلی اش در پاهای قدرتمندی است که خدا به وی عطا کرده است.پی بردن اینکه انرژی غیر عادی در بدن این دختر چگونه تولید می شود نیاز به بررسی های تخصصی دارد اما اکنون در کمال سلامت است و مثل دانش آموزان دیگر درس می خواند و به مدرسه می رود. معصومه اصانلو، مادر این دختربچه درباره چگونگی کشف این خصوصیت خارق العاده فاطمه می گوید: سال 1380 ازدواج کردم و فاطمه در سال 1382 متولد شد. وزن و اندازه اش به هنگام تولد بزرگتر از بقیه نوزادان بود.در حالی که دخترم تازه شروع به راه رفتن کرده بود متوجه شدیم به طرز عجیبی علاقه مندی برای بلند کردن اشیای سنگین دارد. به طور مثال در سن دوسالگی گاز پیک نیک را از زمین بلند می کرد. اوایل از ترس اینکه مبادا با این کار به دخترم آسیبی برسد سعی می کردیم وی را از انجام این گونه کارها منع کنیم اما همواره وی از کوچک ترین فرصت برای بلند کردن اجسام از روی زمین استفاده می کرد.وی افزود: بر خلاف مقدار غذایی که فاطمه در روز می خورد وزن وی به طور مرتب بالامی رفت و جثه اش از سایر همسن و سالانش بیشتر و بزرگتر می شد تا اینکه وی را در پیش دبستانی ثبت نام کردیم.

یکی از مربیان مدرسه وقتی علاقه مندی پنهان دخترم به بلند کردن اجسام سنگین را دید پس از چند بار تست گرفتن ما را به مدرسه احضار کرده و در این باره پرس و جو کرد و خواست تا این مساله را جدی تر پیگیر باشیم.از آن روز تاکنون بارها به شیوه های مختلف او را مورد آزمایش قرار دادیم و متوجه شدیم که خداوند در وجود دخترم نیرویی را قرار داده و با آن وی را قادر می سازد اشخاص و اجسامی که حرکت دادنش برای افراد بزرگسال مشکل و گاه محال است را به راحتی جابه جا کند. مثلاً او می تواند یک انسان تا وزن 80 کیلو را روی دوشش سوار کرده و دور اتاق بچرخاند یا اینکه مرا که 126 کیلوگرم وزن دارم را با استفاده از یک چارپایه روی دوش خود سوار کرده و چند متر راه برود.دخترم را برای ثبت نام در کلاس های جودو به باشگاه بردم ولی بعداز چهار ماه چون علاقه ای برای ادامه این ورزش نشان نداد از باشگاه بیرون آمد. وی می گوید: عاشق وزنه برداری و بلند کردن اجسام است اما به هر جا که تصور می کردیم بتوانند در این باره کمکی به ما کنند سر زدیم ولی جوابی نگرفتیم.چون اینجا می گویند ورزشی به نام وزنه برداری زنان وجود ندارد. دخترم طوری است که باید هر روز انرژی زیاد خود را با بلند کردن اجسام تخلیه کند و اگر مانع شویم عصبانی شده و به در و دیوار مشت می زند یا پرخاش کرده و به سر ما داد و فریاد می کند. فاطمه دختر 8 ساله ساروی نیز دراین باره می گوید: عاشق بلند کردن اجسام از روی زمین هستم. وقتی مادرم در خانه نیست همه کارهای خانه را انجام می دهم اما اصلاً خسته نمی شوم.یک روز در ایام محرم بود و مسئولان مدرسه برای همه بچه های اول تا پنجم آش نذری درست کرده بودند. من داشتم برای خوردن آب می رفتم مدیر و ناظم می خواستند دیگ بزرگ آش را جابه جا کنند اما زورشان نمی رسید. من کنارشان رفتم و یک طرف دیگ را گرفتم. آنها هم طرف دیگر را بلند کردند.همه از اینکه دختری به سن من می تواند اجسام به این سنگینی را بلند کند تعجب کردند. هر بار که زنگ ورزش داریم چون من از دویدن زود خسته می شوم وسط حیاط می ایستم و دو سه تا از دوستانم دست همدیگر را می گیرند و من آنها را دور خودم می چرخانم. اوایل بچه ها از این کار می ترسیدند اما الآن دیگر صف می ایستند تا من آنها را بچرخانم. از فاطمه می پرسیم از اینکه اجسام سنگین را روی دوش خود می گذاری بدنت درد نمی کند، پاسخ می دهد: اصلاً دردی را احساس نمی کنم.من فقط وقتی تند می دوم خسته می شوم. حالافاطمه 73 کیلو وزن دارد، تقریباً دو برابر همسن و سالان خودش، جثه اش هم از همه بچه های کلاسش بزرگتر است. این دختر بچه عاشق خوردن تخم مرغ و املت است. هرروز صبحانه را کامل خورده و به مدرسه می رود.درسش تقریباً خوب است اما خودش می گوید از ریاضی خیلی خوشش نمی آید. اصلاً بچه خارق العاده ای از نظر مقاومت بدنی در برابر بیماری نیست و به گفته مادرش تقریباً همانند همه بچه ها سرما می خورد و مریض می شود. اکنون 142 سانتی متر قد دارد و تنها بچه خانواده است.

 




تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مهربون
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 14194
تعداد مطالب : 259
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

4

استخاره آنلاین با قرآن کریم


بازی آنلاین


دريافت كد بازی آنلاين تصادفی



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


کد گالری


فال حافظ



فال انبیاء

فال انبیاء



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

> فيلم سه بعدي با عينك مخصوص - اورژينال

8,500 تومان

> ارسال تبلیغات به ایمیل بیش از 210 هزار کاربر فعال

10,000 تومان

> مجموعه بي نظير كارتون winx

12,500 تومان

> قلم خش گير خودرو هاي ايران خودرو و سايپا

17,000 تومان

> سریال خارق العاده آموزش زبان extra

6,800 تومان

> گن يا تيشرت لاغري مردانه

35,000 تومان

> به آساني صافكار ماشين خود باشيد

17,000 تومان

> كرم موبر دائمي Balea

18,500 تومان

> نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی بانک‏،شهرداری،شرکت نفت و ... با پاسخنامه

5,000 تومان

> چاي لاغري دكتر جيمز

9,000 تومان

> کارتون خانواده دکتر ارنست - دوبله فارسی

7,800 تومان

> لیست 44 گروه جیمیل با مجموع بیش از 28600 ایمیل فعال

28,000 تومان

> مجموعه بي نظير كارتون BEN 10

12,500 تومان

> ساعت LED سامورایی – قرمز و آبي

14,800 تومان

> اکتان بنزین WURTH

4,800 تومان

> سفيد كننده ليزري دندان وايت لايت

18,500 تومان

> پمپ باد همراه اتومبيل ( 4 كاره )

40,000 تومان

> مجموعه بی نظیر كارتون کایو caillou

7,800 تومان

> پكيج طلائي خش گير خودرو ( كار پك اصلي )

20,000 تومان

> کرم گياهي موبر دائمي باله آ - اصل آلمان

16,800 تومان

امارگیر حرفه ای سایت

mouse code

كد ماوس